۰
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۹:۳۶
سخنگوی اخوان:

همه به نتایج همه پرسی احترام بگذارند

طارق الزمر سخنگوی اخوان المسلمین مصر با انتقاد از حمله روز گذشته به شیخ احمد المحلاوی در اسکندریه، عاملان این اقدام را گروهی آشوب طلب دانست که بدنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند
«طارق الزمر» سخنگوی اخوان المسلمین مصر از حمله روز گذشته به شیخ احمد المحلاوی در اسکندریه، انتقاد کرد و عاملان این اقدام را گروهی آشوب طلب دانست که بدنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند.
الزمر با ابراز تاسف از حمله به شیخ المحلاوی گفت: این اقدام بزرگترین جنایت در مصر پس از انقلاب به شمار می آید و همه گروههای سیاسی باید آن را محکوم و خود را از عاملان آن تبرئه کنند در غیر این صورت آنان نیز در جنایت عاملان این اقدام جنایت آمیز شریک هستند.
وی یادآور شد که شیخ المحلاوى یکی از سرشناس ترین چهره هایی است که در برابر عبدالناصر، السادات و مبارک انقلاب کرد و از مهم ترین بازوهای کمک به طرح اسلامی و اجرای آن در مصر به شمار می ‌آید.
وی در مورد موضع جبهه نجات ملی مصر در خصوص مشارکت در همه پرسی این سوال را مطرح کرد در حالی که این گروه معتقد است که در هر صورت چه پاسخ منفی باشد چه مثبت، نتیجه همه پرسی باطل است، دیگر چرا در همه پرسی شرکت کرد؟
الزمر همه را به احترام گذاشتن به نتایج همه پرسی فراخوانده و گفت نادیده گرفتن نتایج آن به مثابه تجاوز آشکار به اهداف و دستاوردهای انقلابی است که عزت و شرافت را به ملت مصر بازگرداند.
کد مطلب: 16801
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *