۰
پنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۴

غرق شدن ۲۳ تن طی ۴۶ روز در دریای مازندران

​​​​​​​رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران گفت: از ابتدای طرح‌های دریا تاکنون شاهد غرق شدگی ۲۳ تن در دریای مازندران بودیم.
غرق شدن ۲۳ تن طی ۴۶ روز در دریای مازندران
به گزارش فارس از شهرستان ساری، نقی کریمیان رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران امروز در ارتباط با آخرین وضعیت غریق و نجات‌یافتگان در دریای مازندران،اظهار کرد: از ابتدای طرح‌های دریا تاکنون شاهد غرق شدگی ۲۳ تن در دریای مازندران بودیم که از این تعداد ۲۰ تن آقا و سه تن خانم بودند و از این تعداد مرگ ۴ تن مشکوک بوده است.
وی افزود: همچنین از آغاز طرح‌های دریا یعنی اول خرداد تا روز گذشته یعنی طی ۴۶ روز گذشته ۳۲۴ نفر از غرق شدن نجات یافتند که از این تعداد ۲۴۷ نفر مرد و ۷۷ نفر زن هستند.
رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران بیان کرد: امسال بحث آزادسازی سواحل نقاط کور و حادثه‌خیز را افزایش داد و همین موضوع اهمیت حضور ناجیان غریق را در دریای مازندران افزایش داد ولی مردم توجهی به هشدارها نکرده و موضوعی نگران‌کننده اینکه مردم به دنبال مناطق دنج و خلوت هستند.
کریمیان با هشدار نسبت به پرهیز از شنا در دریای مواج و طوفانی، شنا در شب، شنا در مناطق سنگ‌چین، خاطرنشان کرد: خانواده‌ها مراقب فرزندان خود باشند تا شاهد  بروز حادثه‌ای ناگوار در دریا نباشیم.
کد مطلب: 168072
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *