۰
يکشنبه ۱۹ تير ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۲۲

نامه‌نگاری پرسپولیس برای بازی خداحافظی سیدجلال حسینی

​​​​​​​باشگاه پرسپولیس به دنبال برگزاری بازی خداحافظی برای کاپیتان خود است.
نامه‌نگاری پرسپولیس برای بازی خداحافظی سیدجلال حسینی
فارس نوشت:
10 تیرماه بود که سیدجلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از دنیای بازیگری فوتبال خداحافظی کرد. او البته با عقد قراردادی به کادرفنی سرخ‌پوشان پیوست تا از این به بعد در پست جدیدی در خدمت تیم محبوبش باشد.
با این همه باشگاه پرسپولیس در تلاش است تا بازی خداحافظی برای پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر ترتیب بدهد و به همین دلیل رایزنی‌هایی هم صورت گرفته است.
از آنجایی که سیدجلال فوتبال حرفه‌ای خود را از ملوان آغاز کرده مسئولان پرسپولیس به دنبال انجام بازی خداحافظی برای او در دیدار مقابل این تیم ریشه‌دار هستند و در همین رابطه مذاکراتی با مدیران ملوان انجام شده است تا هماهنگی برای انجام این دیدار انجام شود.
در صورتی که هماهنگی‌های لازم صورت بگیرد این بازی نمادین و به یادماندنی پیش از آغاز رسمی لیگ برتر بیست و دوم در تهران انجام خواهد شد تا سیدجلال حسینی با پوشیدن پیراهن هر دو تیم، از دنیای بازیگری فوتبال وداع کند. او قرار است در دقایقی از بازی با پوشیدن پیراهن ملوان و پرسپولیس به صورت رسمی کفش‌های خود را بیاویزد. همچنین قرار است این بازی در ورزشگاه آزادی انجام شود تا هواداران و علاقمندان به کاپیتان پرسپولیس بتوانند از نزدیک این بازی را تماشا کنند.
کد مطلب: 168368
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *