۰
چهارشنبه ۲۲ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۰۰

آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران، از آغاز محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا پایان هفته در جاده‌های شمال خبرداد.
آغاز محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در جاده‌های شمال
به گزارش مردم سالاری آنلاین ، محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر تردد خودروها در تمامی محورهای مازندران به‌صورت عادی و روان است اما معمولا از بعدازظهر چهارشنبه‌ها شاهد افزایش حجم ترافیک در محورهای شمال خواهیم بود.
وی افزود: باتوجه به پیش‌بینی ترافیک طی پایان هفته‌ها بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال در دستور کار قرار دارد.
رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز تا پایان هفته در جاده‌های شمال، اضافه کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۲۴ تیر ماه از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
هاشمی به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی از محور هراز و تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان اشاره کرد و گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه ۲۴ تیر ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ همان روز از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.
 وی یادآور شد: تردد تمامی کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۲۳و جمعه ۲۴ تیر ماه امسال از محور هراز ممنوع است.
 رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران بیان کرد: اجرای این محدودیت‌ها منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد ، با هماهنگی ، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.
هاشمی گفت: مسافران و رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت‌های احتمالی موجود در سطح جاده‌ها با شماره تلفن گویای ۱۴۱ و یا سایت WWW.۱۴۱.IRو اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ تماس بگیرند.
کد مطلب: 168626
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *