۰
جمعه ۲۴ تير ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۵۸

تاریخ مرحله دوم قرعه‌کشی یکپارچه خودرو اعلام شد

سخنگوی وزارت صمت زمان مرحله دوم قرعه‌کشی یکپارچه خودرو و اعلام نتایج آن را اعلام کرد.
تاریخ مرحله دوم قرعه‌کشی یکپارچه خودرو اعلام شد

سخنگوی وزارت صمت گفت: به‌مناسبت فرا رسیدن عید سعید غدیر خم، مرحله دوم قرعه‌کشی یکپارچه خودرو فردا (شنبه، ۲۵ تیرماه) از ساعت ۱۷ به مدت سه روز آغاز می‌شود.
امید قالیباف اظهار کرد: این قرعه کشی با نظارت سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان انجام می‌شود و قرار است خودروسازان نیز آگهی عرضه خود را در پایگاه‌های اطلاع‌رسانی خود منتشر کنند.

وی گفت: سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، مجری قرعه کشی را موظف به ارتقای ضرایب ایمنی سامانه مگا کرده و این شرکت همه تاییدیه‌های لازم از جمله گواهینامه Owasp۲۰۲۱ را از مراجع ذی‌صلاح اخذ کرده است.
وی خاطرنشان‌کرد: نتایج قرعه کشی از زمان پایان مدت ثبت نام، حداکثر تا یک هفته اعلام می‌شود و دلیل این زمان، تطبیق اطلاعات و داده‌های ثبت نام‌کنندگان با طرح جوانی جمعیت و کنترل واجدان شرایط بودن است.
سخنگوی وزارت صمت ادامه‌داد: شرایط ثبت نام در دومین مرحله تخصیص یکپارچه خودرو، همانند مرحله نخست است و سهمیه خودروی طرح جوانی جمعیت نیز در این مرحله اعمال می‌شود.
قالیباف گفت: بر فرایند ثبت نام، قرعه کشی و اعلام نتایج، علاوه بر سازمان حمایت، سایر نهادهای نظارتی و حاکمیتی نظارت دارند./ ایمنا
کد مطلب: 168770
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *