۰
سه شنبه ۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۰۸:۴۵

طرح جدید برای بازنشستگان؛ کالاها را به صورت تخفیفی و اقساطی خریداری کنید

مدیرکل فرهنگی واجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، از طرح های حمایتی جدید برای بازنشستگان خبر داد.
طرح جدید برای بازنشستگان؛ کالاها را به صورت تخفیفی و اقساطی خریداری کنید
مدیرکل فرهنگی واجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، از طرح های حمایتی جدید برای بازنشستگان خبر داد.
مدیرکل فرهنگی واجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به طرح های این مجموعه جهت افزایش قدرت خرید بازنشستگان، گفت: طرح یاری با همین هدف و به صورت تخفیفی و اقساطی برای بازنشستگان اجرا می شود.
محمود مرتضایی فرد در هفدهمین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان و در آئین تجلیل از بازنشستگان برگزیده ملی که صبح امروز در سالن مرکز همایش‌های پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد، با اشاره به برگزاری این همایش پس از دو سال وقفه، گفت: البته در این دوسال نیز این همایش به صورت مجازی برگزارشد اما به دلیل عدم حضور بازنشستگان حال و هوای امروز را نداشت.
وی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های ورزشی ویژه بازنشستگان، افزود: در ایام دهه ولایت نیز این جشنواره با حضور ۴ هزار نفر از بازنشستگان در هشت رشته در مجموعه‌های ورزشی و خانه‌های امید در سطح استان‌های مختلف برگزار شد.
مدیرکل فرهنگی واجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری ادامه داد: هفته گذشته مراسم پیاده روی بازنشستگان برگزار شد. در این پیاده روی که به صورت سراسری در سطح کشور برگزار شد جوایز بازنشستگان برگزیده نیز اهداشد.
مرتضایی فرد به مسئولیت اجتماعی این صندوق اشاره کرد و گفت: همه مدیران و معاونین بخشی از انرژی خود را در راه مسئولیت اجتماعی هدایت می‌کنند و علاوه بر پرداخت حقوق به مسئولیت اجتماعی خود نیز توجه می‌کنند.
طرح‌های حمایتی صندوق بازنشستگی کشوری
وی با اشاره به برگزاری طرح‌های حمایتی این صندوق، گفت: طرح‌هایی از جمله طرح یاری جهت افزایش قدرت خرید بازنشستگان با حفظ منزلت بازنشستگان اجرا شده که در این طرح مبلغی در حقوق بازنشستگان شارژ شده و آنها می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مورد نظر کالاهای مورد نیاز خودر را به صورت تخفیفی و اقساطی خریداری کنند.
مدیرکل فرهنگی واجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری با اشاره به طرح‌های این مجموعه جهت افزایش قدرت خرید بازنشستگان، گفت: طرح یاری با همین هدف و به صورت تخفیفی و اقساطی برای بازنشستگان اجرا می‌شود.
کد مطلب: 169676
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *