۰
سه شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۲
وزیر دفاع:

اسرائیل پیروز جنگ داخلی سوریه است

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به تحولات داخلی سوریه، جنگ داخلی در این کشور را به نفع رژیم صهیونیستی دانست و گفت: رژیم صهیونیستی پیروز جنگ داخلی در سوریه است
سردار احمد وحیدی در حاشیه افتتاح نمایشگاه «هزار توی اندیشه» در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه "رژیم صیونیستی تاکنون برنده درگیری‌های داخلی سوریه بوده است"، اظهار کرد: این رژیم در گوشه‌ای نشسته و ویرانی کشوری را که در خط مقدم مبارزه با خود است، مشاهده می‌کند.
وی اضافه کرد: مسلما بازنده اصلی درگیری‌ها در سوریه مردم مسلمان این کشور هستند زیرا اسیر دست تروریست‌ها شده‌اند که مردم را از بین می‌برند.
وزیر دفاع همچنین در پاسخ به این پرسش که "آیا استقرار موشک‌های پاتریوت در مرز ترکیه با سوریه تهدیدی برای جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود؟" گفت: ما همواره گفته‌ایم باحضور بیگانگان در منطقه مخالفیم و آنرا به نحو ملتهای مسلمان منطقه‌ نمی‌دانیم زیرا غرب همواره نشان داده است که نه تنها به منافع ملت‌های مسلمان فکر نمی‌کند بلکه در فکر توسعه منافع خود است.
وحیدی همچنین در برابر این پرسش که "آیا وزارت دفاع از پهپاد اسکن ایگل نمونه‌برداری کرده است؟" پاسخ داد: تولید انواع پهپادها وظیفه وزارت دفاع است و ما از هر فرصتی استفاده می‌کنیم و البته خودمان نیز طراحی پهپاد را انجام می‌دهیم.
وی در ادامه با اشاره به برپایی نمایشگاه هزارتوی اندیشه اظهار کرد: تلاشی که در این نمایشگاه شده، برای نشان دادن راه رستگاری در مقابل راه بدبختی و ناکامی است. در این مسیر تلاش بر این است که نشان داده شود انسانها چگونه می‌توانند با آگاهی هر یک از این مسیرها را انتخاب کنند.
وحیدی هچنین افزود: ایران بلد طیب است و این بلد طیب باید برگ و بار دهد تمدن غرب بر اساس نگاه‌های شیطانی بنیان شده است و برهنگی یکی از این نگاه‌ها است. در میان مردم ما با برهنگی مقابله می‌شود و زنان سرزمین ما بنیان‌گذار فرهنگ عفاف و حجاب هستند. به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران فرهنگ عفاف و حجاب نگاه‌ها را خیره کرده است و می‌تواند عامل مهمی در مبارزه با جبهه حق علیه باطل باشد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پایان تاکید کرد: قدرت جمهوری اسلامی ایران یک قدرت فرهنگی است و باید تمامی ابزارها در مسیر افزایش این قدرت استفاده شود. 
کد مطلب: 16970
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *