; ?>; ?> مصر از رژيم صهيونيستي خواست تا به سوي مرزهاي مصر تيراندازي نکند - مردم سالاری آنلاين
۰
جمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۵۵
النيل:

مصر از رژيم صهيونيستي خواست تا به سوي مرزهاي مصر تيراندازي نکند

خبرنگار شبکه تلویزیونی النیل در منطقه العریش صحرای سینا تاکید کرد: مصر از رژیم صهیونیستی خواست تا به سوی مرزهای مصر تیراندازی نکند.
اشرف سویلم در گفتگو با این شبکه تلویزیونی گفت: گزارشهای اولیه حاکی از آن است گروه های اسلام گرا در پی ترور ابراهیم عویضه یکی از فعالان گروه های اسلام گرای صحرای سینا دست به انجام عملیات بر ضد اسرائیل زده اند زیرا گروه های اسلام گرا موساد را مسوول ترور وی می دانستند.
وی توضیح داد: اسرائیل ابراهیم عویضه را متهم می کرد در حمله به یک اتوبوس اسرائیلی که در پی آن چندین تن از اسرائیلی کشته شدند نقش داشته است.
اشرف سویلم گفت: آخرین اطلاعاتی که درباره تنش در مرز مصر با فلسطین اشغالی به دست ما رسیده حاکی از این است که نیروهای امنیتی مصر به یک خودرو در نزدیکی محلی که از آنجا افراد مسلح وارد فلسطین اشغالی شده بودند دست پیدا کرده اند. براساس تحقیقات صورت گرفته ثابت شده است این خودرو متعلق به افراد مسلحی بوده که دست به اجرای این عملیات زده اند.
وی تصریح کرد: نیروهای امنیتی مصر درصدد هستند تا از طریق شیوخ قبایل سینا به هویت عاملان این اقدام پی ببرند. همچنین مصر از اسرائیل خواسته تا جسد افراد مسلح کشته شده در این عملیات را به مصر تحویل دهد.
خبرنگار النیل گفت: مصر از اسرائیل خواسته است تا به سوی مرزهای مصر تیراندازی نکند زیرا مصر آن قسمت از مرز را که افراد مسلح از آنجا به خاک فلسطین اشغالی نفوذ کرده اند در کنترل کامل دارد.
خبرنگار نیل نیوز ضمن بیان اینکه مصر بر تعداد نیروهای نظامی خود در این منطقه افزوده تاکید کرد: منطقه ای که شاهد این حادثه بوده است منطقه ای کاملاً ناهموار و دارای کوه های بلندی است و سیم خاردارهای برق دار میان مصر و اسرائیل در دامنه این کوه ها نصب شده است بنابراین کنترل این مناطق بسیار سخت است.
وی ادامه داد: همچنان عملیات پاکسازی در مناطق مرزی دنبال می شود و نیروهای امنیتی به دنبال کسانی هستند که احتمالاً از عملیات حمله به فلسطین اشغالی جان سالم به در برده اند.
سویلم در پایان خاطرنشان کرد: برخی خبرهای حاکی از پنهان شدن دو نظامی مصری به علت این حادثه است اما فرماندهان نیروهای امنیتی مصر این مساله را کاملاً رد کرده و اعلام کرده اند که هیچ یک از سربازان مصری پنهان نشده اند.
کد مطلب: 7793
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *