۰
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۴
وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح:

سياست‌مداران جنگ‌طلب رژيم غاصب صهيونيستي در مسير فروپاشي گام بر مي‌دارند

سردار سرتيپ پاسدار احمد وحيدي از روز قدس بعنوان پشتوانه عظيم ملت فلسطين و نقطه اتكاء و اميد مسلمانان جهان براي رهايي قدس ياد كرد و گفت: حضور ميليوني در راهپيمايي روز جهاني قدس راه رهايي قدس را هموار مي‌كند.
سياست‌مداران جنگ‌طلب رژيم غاصب صهيونيستي در مسير فروپاشي گام بر مي‌دارند
سردار سرتيپ پاسدار احمد وحيدي، در جلسه كميته ديپلماسي دفاعي وزارت دفاع، از روز قدس بعنوان يادگار ارزشمند امام راحل عظيم الشأن ياد كرد و افزود روز قدس منبع الهام‌بخش بيداري اسلامي است.





وي با بيان اين‌كه، تحقق آرمان فلسطين و رهايي قدس شريف با سازش با رژيم صهيونيستي و همكاري با آمريكا تحقق پيدا نمي‌كند گفت: سردمداران آمريكا و غرب نه تنها ارزش براي حقوق ملت مظلوم فلسطين قائل نيستند، بلكه از هر فرصتي براي درهم شكستن جبهه مقاومت ضد صهيونيستي استفاده مي‌كنند.



وزير دفاع تحركات و اقدامات جانبدارانه آمريكا ، غرب و برخي كشورهاي ديگر از تروريست‌ها در سوريه را در همين راستا ارزيابي و تصريح كرد: آنان فكر مي‌كنند با ساقط كردن دولت سوريه ، جريان مبارزه و جبهه مقاومت عليه رژيم اشغالگر قدس را متلاشي خواهند كرد. غافل از اين‌كه جريان ضد صهيونيستي و جبهه مقاومت ريشه در اعتقاد، انديشه و جان بيش از يك ميليارد مسلمان دارد و با اينگونه اقدامات مذبوحانه جبهه مقاومت مقاوم‌تر و عزم آنان براي رهايي قدس بيشتر خواهد شد.



وحيدي، وحدت جهان اسلام و همدلي مسلمانان را مهم‌ترين عامل براي مقابله با توطئه‌هاي شوم رژيم اشغالگر قدس دانست و تأكيد كرد: روز قدس تجلي وحدت و مظهر اراده و خواست مسلمانان جهان براي رهايي قدس شريف است.



وزير دفاع ، ايجاد پيمان‌هاي دفاعي ميان كشورهاي اسلامي با هدف دفاع از جهان اسلام و مردم فلسطين و قدس شريف را نيز از ديگر راه‌هاي دفاع از آرمان فلسطين برشمرد و گفت: اگر يك اتحاد قوي و استراتژيك دفاعي ميان كشورهاي اسلامي در دفاع از آرمان فلسطين شكل بگيرد، رژيم صهيونيستي چاره‌اي جز تن‌دادن به خواست و اراده ملت فلسطين نخواهد داشت.



وحيدي، لفاظي و گنده‌گويي برخي سران رژيم صهيونيستي درخصوص حمله به ايران را در راستاي انحراف افكار عمومي از مسئله فلسطين و قدس شريف ذكر كرد و گفت: رژيم ضعيف و روبه اضمحلال صهيونيستي كه در جنگ ۳۳ روزه و ۲۲ روزه آنچنان مفتضحانه تن به شكست داد، قطعاً در برابر اراده و قدرت ايران تاب مقاومت ندارد و اظهارات آنان ناشي از ضعف و ترس است نه قدرت برتري آنها.



وزير دفاع افزود: ترس و وحشتي كه ا مروز به واسطه موج بيداري اسلامي سران رژيم اشغالگر قدس را فراگرفته به حدي است كه آنان از سايه خود نيز هراس دارند، لذا سعي مي‌كنند با هياهو و جنگ‌ رواني به زعم خود اين فضاي نا اميد كننده و بحران‌هاي فراواني را گرفته شده‌اند مديريت كنند.





وحيدي در ادامه افزود: سياست‌مداران نابخرد و جنگ‌طلب رژيم غاصب صهيونيستي با اظهارات جنگ‌افروزانه خود در حقيقت در مسير انهدام و فروپاشي ارتش و ماشين جنگي اين رژيم گام برمي‌دارند.



وزير دفاع ، هوشياري و حضور در صحنه، وحدت در عمل و پرهيز از اختلافات ميان كشورهاي اسلامي را از عوامل مؤثر در ناكام گذاشتن توطئه‌هاي آمريكايي- صهيونيستي برشمرد و تأكيد كرد: با گسترش موج بيداري اسلامي، بي‌ترديد امسال راهپيمايي روز جهاني قدس با شكوهتر از سال‌هاي قبل برگزار و بر انفعال هرچه بيشتر رژيم صهيونيستي خواهد افزود.





وحيدي در پايان، بر عزم راسخ جمهوري اسلامي ايران در دفاع از حقوق مردم فلسطين تأكيد كرد و گفت : ملت رشيد و سرافراز ايران اسلامي نيز با حضور ميليوني در راهپيمايي روز جهاني قدس ضمن تجديد پيمان با آرمان‌هاي خميني كبير و حمايت مجدد از ملت فلسطين، بهار ديگري از بيداري، هوشياري و مقاومت را رقم خواهند زد.




کد مطلب: 2885
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *