۰
يکشنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۶

حضور بانوان در بازی استقلال قطعی شد

​​​​​​​ مدیر روابط عمومی سازمان لیگ با اشاره به حضور بانوان در دیدار استقلال برابر مس کرمان، گفت: تجربه ثابت کرده است که هرگاه بانوان در ورزشگاه حاضر شده‌اند، هواداران کرامات اخلاقی را رعایت کرده‌اند.
حضور بانوان در بازی استقلال قطعی شد
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایرنا ،حجت‌الله‌ بهمنی عصر یکشنبه اظهار داشت: برای بازی استقلال و مس کرمان تعدادی از سکوهای ورزشگاه را برای بانوان در نظر گرفته‌ایم تا آنها از نزدیک این بازی را تماشا کنند.
وی افزود: امیدواریم هوادارانی که در این روز در ورزشگاه حاضر می‌شوند شئونات اخلاقی را رعایت کرده و با رفتار نیک خود، کوچک‌ترین اتفاق حاشیه‌ای را رقم نزنند.
مدیر روابط عمومی سازمان لیگ تصریح کرد: در بحث عدم حضور زنان در ورزشگاه‌ها، نگرانی ما صرفا حفظ کرامت و جایگاه این عزیزان است. بانوان از جایگاه‌ ویژه‌ای برخوردار هستند. در کشور ما بسیاری از مدیران، زن هستند و به نقش و جایگاه آنان اهمیت زیادی داده شده است.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب در مناسبت‌های مختلف بر حقوق بانوان و خانواده تاکید کرده‌اند. حضور این قشر در تمام صحنه‌های انقلاب اسلامی همواره حائز اهمیت بوده و آنها همپای مردان همیشه منشا اثر بوده‌اند.
کد مطلب: 172307
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *