۰
چهارشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۳۰

ماجرای آتش سوزی حوضچه‌های فیبر نوری جنایی شد!

وزیر ارتباطات از بازداشت عده ای در پرونده آتش سوزی در حوضچه فیبرنوری خبر داده . عده ای که به گفته او عناصر مخربی بودند که باعث اختلالاتی در شبکه اینترنت کشور شدند.
ماجرای آتش سوزی حوضچه‌های فیبر نوری جنایی شد!
به گزارش مردم سالاری آنلاین، وزیر ارتباطات که این روزها برای انتقادهای عمومی از وضعیت سرعت اینترنت زیر فشار است و گزارش عملکرد یک ساله اش با نقدهای بسیاری روبرو شده ، روز سه شنبه در مراسم رونمایی از دستاوردهای ارتباطاتی دولت سیزدهم ، از دستکاری های تعمدی در پروژه های وزارت ارتباطات و دستگیری تعدادی متهم خبر داده است.
او که بخش عمده برنامه اش برای توسعه سرعت اینترنت در کشور را بر ایجاد شبکه زیرساخت فیبر نوری در کشور قرار داده است ، در تشریح اینکه وقتی صحبت از دستکاری و خرابکاری در اینترنت کشور می کند ، منظورش چیست ؟ به خبرنگار دیجیاتو گفته است:«منظور او از عمدی بودن دستکاری‌ها در وضعیت اینترنت که چندی پیش به رسانه‌ها گفته بود، همین آتش سوزی‌های اخیر بوده که پیرو آن، چند نفر مخرب دستگیر شده‌اند.»
وزیر ارتباطات تاکید کرد قصور برخی افراد در حادثه پیش آمده، محرز است و نوید این را داد که پیگیری و تفحص در این مورد ادامه دارد و در مورد عامدانه بودن یا نبودن حادثه، وزارت اطلاعات در حال تحقیق است.
کد مطلب: 173175
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *