۰
شنبه ۲ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۰

جریمه ۷۴ میلیونی براي دمپایی فروش

معاون تعزیرات تهران با تشریح آخرین جزئیات دو پرونده تعزیراتی در استان تهران گفت: در یکی از پرونده ها یک قاچاقچی پارچه در خیابان مولوی تهران به ۳۱ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد.
 بزرگمهر صادقی نیچ کوهی در گفتگو با خبرنگار مهر اعلام کرد: پرونده یک قاچاقچی پارچه در تهران منجر به صور حکم تعزیراتی شد.
وی افزود: متهم این پرونده که علیرضا - م نام دارد اقدام به قاچاق ۹۶۹ طاقه پارچه خارجی کرده بود که توسط مامورین مبارزه با قاچاق کالا و ارز در خیابان مولوی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.
معاون تعزیرات تهران گفت: بر اساس شکایت اداره کل گمرک جنوب تهران پس از ارسال پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران و ارجاع به شعبه با احراز تخلف شخص متخلف به اتهام قاچاق به پرداخت مبلغ ۳۱ میلیون تومان جزای نقدی و ضبط کالای مکشوفه در حق دولت محکوم شد که رای صادره حضوری و قطعی است.
قاچاقچی دمپایی تهرانی ۷۴ میلیون جریمه شد
صادقی نیچ کوهی در خصوص یکی دیگر از پرونده های تعزیراتی که حکم نهایی آن صادر شده است گفت: در این پرونده متهم حمید -آ که اقدام به قاچاق ۷۰ کارتن کفش و دمپایی خارجی کرده بود توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.
وی گفت: در این پرونده حسب شکایت اداره کل گمرک شهریار متهم که اقدام به قاچاق کالای مذکور کرده بود پس از ارسال پرونده به سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران و ارجاع به شعبه با احراز تخلف متهم به اتهام قاچاق به پرداخت مبلغ ۷۴ میلیون تومان جزای نقدی و ضبط کالای مکشوفه در حق دولت محکوم شد و رای صادره قطعی شده و پرونده فوق مختومه شد.
کد مطلب: 17325
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *