۰
يکشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۰
رئیس کل دادگستری گلستان:

دستگیری دو نفری که مدعی نفوذ در زندان گرگان بودند

رئیس کل دادگستری گلستان این خبر را اعلام کرد و گفت: این افراد با این ادعا که در زندان گرگان نفوذ دارند و می توانند برای مددجویان مرخصی بگیرند ،از خانواده های زندانیان پول می‌گرفتند.
دستگیری دو نفری که مدعی نفوذ در زندان گرگان بودند
به گزارش مردم سالاری آنلاین؛ حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری گلستان گفت: این افراد زمانی شناسایی شدند که کارشناسان حفاظت و اطلاعات استان به پَرسه های آنها در اطراف محوطه دادگستری و زندان گرگان مشکوک و پس از بررسی متوجه شدند از محکومان سابقه دار هستند که با ادعای این که در دادگستری و زندان نفوذ دارند، از مردم کلاهبرداری می کنند.
رئیس کل دادگستری گلستان افزود: با رصد کارشناسان حفاظت و اطلاعات این متهمان هنگام دریافت ۵۰ میلیون تومان دستگیر شدند و بررسی ها نشان می دهد ادعای نفوذ آنها در زندان برای فریب و ترغیب کردن افراد برای پول دادن به آنان  بود.
آسیابی افزود: پرونده این دو کارچاق کن در دادسرای مرکز استان در حال رسیدگیست.
حیدر آسیابی به اشاره به تلاش های دادگستری استان برای شناسایی و برخورد با کارچاق کن ها گفت: پایش ورود و خروج مراجعان به  محاکم استان، رصد محوطه اطراف دادگستری ها و دادسراها و زندان های استان و راه اندازی سامانه پیامکی دیده بان حفاظت به شماره  ۰۹۱۱۱۷۵۸۳۶۷ از جمله این تلاش ها ست .
کد مطلب: 174207
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *