۰
سه شنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۱۵
هافبک پیشین فولاد خوزستان مطرح کرد؛

مرا چشم زدند!

هافبک پیشین فولاد خوزستان می‌گوید در دوران اوجش با بدشانسی روبرو شد.
مرا چشم زدند!
به گزارش مردم سالاری آنلاین، رحیم زهیوی درباره وضعیت خود و دلیل دوری‌اش از فوتبال اظهار کرد: بعد از اینکه عملکرد خوبی در لیگ ایران داشتم و با استقلال خوزستان قهرمان شدم، با بد شانسی روبرو شدم. نمی‌دانم چه بلایی سرم آمد. شاید چشمم زدند. در بازی ذوب‌آهن و فولاد سرم آسیب دید و همه چیز از آن بازی شروع شد. من به قطر رفته بودم و خوب کار می‌کردم و به تیم ملی هم دعوت شدم. بعد از آن کشاله‌ام آسیب دید و با اصرار تیم قطری باید بازی می‌کردم. متاسفانه این باعث شد کشاله‌ام را عمل کنم.
او ادامه داد: من در فولاد ۹ گل زدم و بعد از این‌که به ذوب‌آهن رفتم با یکی از بازیکنان سر به سر شدم و هنگام فرود رباطم پاره شد و سرم بخیه خورد. بعد از یک سال و نیم برگشتم و در صنعت نفت در ۲۰ دقیقه ۲ گل زدم و متاسفانه در بازی بعدی در یک زمین چمن نامناسب مقابل خیبر پایم پیچ خورد و متاسفانه رباطم پاره شد.
هافبک پیشین فولاد خوزستان در خصوص اینکه انتظار می‌رفت در دوران اوجش در تیم‌های بزرگتر بازی کند، گفت: اکنون یک سال از این مصدومیت می‌گذرد. متاسفانه ناملایمت‌هایی در لیگ برتر و در خوزستان با من شد. هیچ‌کس نگفت کجایی و چه کار می‌کنی. من از طریق دوستانم به خیلی‌ها پیام دادم اما هیچ‌کس جواب نداد که حتی مرا در تمرین ببیند.
او ادامه داد: من با صنعت نفت قرارداد داشتم اما آقای کی‌شمس که غیر فوتبالی بود، حتی نگذاشت در تمرین شرکت کنم. این شد که دیگر نتوانستم در فوتبال ایران بازی کنم و به تیم بحری که یکی از تیم‌های عراقی است و جزو تیم‌های خوب این کشور است پیوستم. خداراشکر اکنون شرایطم خیلی خوب است و راضی هستم.
زهیوی با گلایه از مسئولان فوتبالی استان خوزستان عنوان کرد: در شهر خودم برخی از من خواستند یا حتی التماس کردند که برگردم و به شهر خودم خدمت کنم اما اکنون هیچ‌کدام از آن‌ها حرفی نمی‌زنند و مرا رها کردند. نصیحتم به جوانان استانم این است که در خوزستان نمانند. رضا نوروزی رباط پاره کرد و مثل من او را هم رها کردند.
او اضافه کرد: من رباط پاره کردم و کسی به من کمک نکرد. مرتضی پورعلی‌گنجی، داریوش شجاعیان و قائم اسلامی‌خواه رباط پاره کردند اما به آن‌ها بسیار کمک شد. مربیان و باشگاه‌ها پشتشان را خالی نکردند اما اینجا کسی دست مرا نگرفت. به جز استقلال خوزستان از بقیه باشگاه‌ها و مربیان بسیار گلایه دارم.
زهیوی با بیان اینکه شش بار توسط کی‌روش به تیم ملی دعوت شد، گفت: همان‌جا هم بدشانسی آوردم و متاسفانه مهدی طارمی با زانو به کمرم ضربه زد و دو سه دنده من به شدت آسیب دید و سه ماه از فوتبال دور بودم. بدشانس بودم وگرنه می‌توانستم تا امروز در تیم ملی بازی کنم.
او در پایان گفت: از وریا غفوری، مرتضی پورعلی گنجی، رامین رضاییان و بسیاری از بازیکنان بپرسید، همه از نظر فنی از من تمجید می‌کنند اما به هر حال این فوتبال است و بدشانسی‌ها و انتخاب‌های اشتباه سرنوشت یک بازیکن را عوض می‌کند. من عاشق استانم بودم و چند سال با وجود پیشنهاد از استقلال و پرسپولیس به فولاد و صنعت نفت می‌رفتم.
کد مطلب: 175012
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *