۰
پنجشنبه ۷ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۵

این شاسی بلند جذاب،گزینه مناسب برای ایران

تاتا پانچ کامو ادیشن با قیمت ارزان خود یک گزینه مناسب برای واردات به ایران محسوب می‌شود.
این شاسی بلند جذاب،گزینه مناسب برای ایران
به گزارش مردم سالاری آنلاین،تاتا پانچ کامو ادیشن با قیمت ارزان خود یک گزینه مناسب برای واردات به ایران محسوب می‌شود.
شرکت هندی تاتا که مدتی قبل شاسی بلند اقتصادی پانچ را معرفی کرده بود به تازگی از مدل جدید آن با نام کامو ادیشن پرده برداشت.
نسخه کامو ادیشن از لحاظ طراحی بیرونی و داخلی نسبت به نسخه استاندارد خود تغییر پیدا کرده و مشتریان هندی می‌توانند آن را در سه تیپ و با قیمتی بین ۸ هزار و ۴۰۰ دلار تا ۱۰ هزار و ۵۰۰ دلار برابر با ۲۹۰ تا ۳۶۰ میلیون تومان در بازار هند خریداری کنند. البته به قیمت این خودرو در صورت ورود به بازار ایران هزینه‌های مختلفی اعم از تعرفه واردات، سود واردکننده، مالیات و شماره‌گذاری نیز اضافه خواهد شد.
طراحان برای این نسخه رنگ سبز ویژه‌ای را در نظر گرفتند. در کابین ای خودرو نیز از سایه سبز رنگ و طرح پیانو استفاده شده است. طراحان لوگو نسخه کامو ادیشن را هم روی گلگیر این خودرو نصب کردند.
تاتا پانچ کامو ادیشن به امکاناتی چون چراغ‌های مه شکن، کروز کنترل، چراغ‌های روشنایی در روز، لامپ‌های LED، رینگ‌های ۱۶ اینچی، دوربین عقب، اتصالات بی‌سیم، سیستم چندرسانه‌ای به همراه نمایشگر ۷ اینچی و ۶ بلندگو اشاره کرد. ضمن اینکه شاسی بلند هندی از درهایی با قابلیت باز شدن به شکل ۹۰ درجه و روف رک‌هایی برای نصب باربند سقفی نیز بهره می‌برد.
این شاسی بلند هندی و اقتصادی از یک پیشرانه ۱.۲ لیتری ۳ سیلند بهره می‌برد که می‌تواند قدرتی برابر با ۸۶ اسب بخار و گشتاور ۱۱۳ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز طبق سفارش مشتریان توسط گیربکس‌های ۵ سرعته دستی یا ۵ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.
منبع:گجت نیوز
کد مطلب: 175829
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *