۰
دوشنبه ۴ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۵۴

نکونام باز هم نیامد

تمرین تیم فوتبال استقلال در حالی از ساعت ۱۵ امروز (دوشنبه)‌ در کمپ این باشگاه آغاز شد که بازیکنان از حدود ۳۰ دقیقه قبل، کم کم وارد ورزشگاه شدند.
 تمرین امروز عصر تیم فوتبال استقلال در حضور بیش از ۱۵۰ تماشاگر و جمعی از کودکان معلول برگزار شد.
تمرین تیم فوتبال استقلال در حالی از ساعت ۱۵ امروز (دوشنبه)‌ در کمپ این باشگاه آغاز شد که بازیکنان از حدود ۳۰ دقیقه قبل، کم کم وارد ورزشگاه شدند.
حدود ۱۰۰ تماشاگر از حدود ساعت ۱۴:۳۰ در جلوی کمپ استقلال ایستاده بودند و درخواست می‌کردند که به آن‌ها اجازه ورود داده شود چرا که گفته شده بود تمرین امروز بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود. این هواداران با عبور خودرو هر یک از بازیکنان به تشویق وی می‌پرداختند. تشویق هواداران زمانی شدت گرفت که سید مهدی رحمتی وارد مجموعه شد.
لحظاتی پس از ورود دروازه‌بان آبی‌پوشان به یکباره جمعیت با شعارهای بلند به سمت بیرون ورزشگاه حرکت کردند. این هیاهو به این خاطر بود که فرهاد مجیدی بدون خودرو و با پای پیاده قصد ورود به کمپ را داشت. این بازیکن به شدت مورد تشویق هواداران قرار گرفت.
هواداران استقلال یک بار دیگر هم سرو صدا به راه انداختند و آن زمانی بود که امیر قلعه‌نویی قصد ورود به کمپ را داشت.
سرمربی آبی‌پوشان نیز که شور و شوق تماشاگران را دید از مسئولان کمپ خواست که آن‌ها را به سکوهای کمپ هدایت کنند. این تصمیم قلعه‌نویی نیز با خوشحالی زیاد هواداران همراه شد.
در حالی که صبح امروز (دوشنبه) علی فتح‌الله‌زاده در جلسه اتحادیه باشگاه‌های کشور به خبرنگاران گفته بود که مجتبی جباری در تمرین امروز حاضر نخواهد شد چون قلعه‌نویی به وی استراحت داده است، این بازیکن در کمپ استقلال حاضر شد و با سایرین تمرین کرد.
دقایقی پیش از شروع تمرین جمعی از کودکان معلول بهزیستی با هماهنگی قبلی وارد کمپ شدند و در کنار مسئولین باشگاه و شاهرخ بیانی نشستند تا در پایان تمرین با بازیکنان عکس یادگاری بیندازند. این کودکان هر از چندگاهی نیز بازیکنان را تشویق می‌کردند.
۱۰ دقیقه مانده به شروع تمرین کادر فنی استقلال در میانه زمین جلسه‌ای تشکیل داد تا برنامه تمرین امروز را مرور کند. در همین حال بازیکنان در گروه‌های چند نفری به طور جداگانه تمرین می‌کردند. میثم بائو هم که به تازگی از بند مصدومیت رهایی یافته حدود ۳۰ دقیقه به طور جداگانه به دور زمین دوید.
اعضای کادر فنی پس از جلسه با یکدیگر بازیکنان را به میانه زمین فراخواندند و چند دقیقه برایشان صحبت کردند. پس از صحبت کادر فنی بازیکنان به گوشه‌ای از زمین رفتند تا تمرین را آغاز کنند. هاشم بیک‌زاده و عباس محمدرضایی در دور زمین دویدند. فرهاد مجیدی در گوشه‌ای از زمین به انجام حرکات کششی پرداخت و سپس به جمع آن‌ها پیوست.
در لحظه شروع رسمی تمرین در ساعت ۱۵ تعداد تماشاگران به بیش از ۱۵۰ نفر رسیده بود.
غیبت جواد نکونام در تمرین روز گذشته استقلال حرف و حدیث‌های زیادی را به وجود آورده بود تا جایی که گفته می‌شد حضور نیافتن کاپیتان تیم ملی در تمرین تیم باشگاهی‌اش به این دلیل است که وی از حضور فرهاد مجیدی در این تیم ناراضی است. با این حال سرپرست استقلال در حاشیه تمرین دیروز گفته بود که شاید نکونام به دلیل سرماخوردگی در تمرین حاضر نشده است. همچنین مدیرعامل باشگاه استقلال صبح امروز (دوشنبه) در جمع خبرنگاران گفت که غیبت نکونام در تمرین دیروز را پیگیری می‌کند تا متوجه شود که این غیبت با اجازه کادر فنی بوده یا بدون آن. این صحبت‌ها در حالی مطرح شده است که جواد نکونام امروز نیز در تمرین آبی‌پوشان غایب است.
کد مطلب: 17592
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *