۰
دوشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۵

رشد محدود بیت کوین و اتریوم دربازارها

اتریوم در نزدیکی کانال 1300 دلار
امروز آرامشی نسبی در بازار ارزهای دیجیتال حاکم است. بیت کوین و اتریوم هر کدام حدود نیم درصد رشد کرده اند و ارزش معاملات آن ها نیز نسبت به دیروز کمی بهتر شده است.
رشد محدود بیت کوین و اتریوم دربازارها
به گزارش مردم سالاری آنلاین،بیت کوین در حال حاضر با رشد حدود نیم درصدی در حدود قیمت 19200 دلار معامله می شود. در مقیاس هفتگی هم بیت کوین یک درصد رشد کرده که رشد کوچکی محسوب می شود.
ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته بیش از 24 میلیارد دلار بوده که نسبت به دیروز وضعیت بهتری در ارزش معاملات مشاهده می شود. روز گذشته ارزش معاملات به کمتر از 20 میلیارد دلار رسیده بود و در کل ارزش معاملات ارزهای دیجیتال هم کاهش یافته بود که اتفاق خوبی نیست. اما امروز از این نظر وضعیت بهتر شده است.
در حال حاضر ارزش بازار بیت کوین هم 368 میلیارد دلار شده که بیش از دو برابر ارزش بازار اتریوم است.
اتریوم در نزدیکی کانال 1300 دلار
امروز اتریوم هم مثبت است. اما تغییرات آن چندان زیاد نیست و با رشد کمتر از نیم درصدی، نرخ این آلت کوین همچنان کمتر از 1300 دلار است. البته قیمت تنها 3-4 دلار با 1300 دلار فاصله دارد اما هنوز نتوانسته به کانال 1300 دلاری وارد شده و در آنجا تثبیت شود.
ارزش بازار اتریوم 159 میلیارد دلار است. ارزش معاملات آن نیز 8 میلیارد دلار را نمایش می دهد که نسبت به رقم 6 میلیارد دلار در روز گذشته، وضعیت بهتری است.
نوسان محدود آلت کوین ها
در فهرست 50 ارز برتر بازار، تعداد نمادهای مثبت بیشتر از نمادهای منفی است. اما مثبت ها رشد آنچنانی نداشته اند و نوسان اکثر آن ها محدود است. بیشترین رشد روزانه بریا الروند است که 5.5 درصد رشد کرده. پس از آن یونی سواپ با رشد 3 درصدی قرار دارد و مابقی ارزهای مثبت، کمتر از دو درصد رشد کرده اند.
البته نمادهای منفی هم مانند نمادهای مثبت، نوسان زیادی نداشته اند. بیشترین افت روزانه مربوط به استلار است که تنها 4 درصد افت کرده و چیلیز هم کمی کمتر از 4 درصد کاهش قیمت داشته. الگوراند، کوانت، ریپل، چین لینک، تون کوین و اتم هم بین 2 الی 3 درصد افت قیمت داشته اند و مابقی ارزهای منفی افتی کمتر از 2 درصد دارند.
اما در مقیاس هفتگی بیشترین افت را چیلیز با کاهش 13 درصدی داشته. اتم هم طی این مدت 12 درصد افت کرده است. چین لینک هم با افت 7 درصدی، سومین نماد منفی در هفته است.
در میان نمادهای مثبت، یونی سواپ با رشد 14 درصدی طی یک هفته گذشته بیشترین بازدهی را به خریداران داده است. کوانت هم 12 درصد طی این مدت رشد کرده است.
ارزش معاملات رشد کرد
ارزش بازار ارزهای دیجیتال در شبانه روز گذشته با رشد 4 دهم درصدی به رقم 928 میلیارد دلار رسیده. ارزش معاملات هم 22 درصد نسبت به دیروز رشد کرده و عدد 47 میلیارد دلار را نمایش می دهد.
ارزش معاملات دیفای 3 میلیارد دلار و ارزش معاملات استیبل کوین ها 44 میلیارد دلار بوده است.
منبع:اقتصادنیوز
کد مطلب: 176186
برچسب ها: بیت کوین اتریوم
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *