۰
دوشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۰

بیت کوین در ۶ سال آینده به ۳۰۰ هزار دلار می رسد!

آنتونی اسکاراموچی، موسس شرکت مدیریت دارایی جهانی اسکای بریج بر این باور است که بازار رمزارزها در سال های آینده رشد قابل توجهی را تجربه خواهد کرد و احتمالا بیت کوین تا ۳۰۰ هزار دلار هم برسد.
بیت کوین در ۶ سال آینده به ۳۰۰ هزار دلار می رسد!
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از اقتصاد آنلاین ،اسکای بریج کپیتال در مورد بیت کوین و اتریوم در 12 تا 24 ماه آینده "بسیار خوشبین" است. موسس این شرکت مدیریت دارایی جهانی توضیح داد که بزرگترین ارز دیجیتال جهان می تواند در طول شش سال به 300 هزار دلار برسد و از سرمایه گذاران می خواهد که آرامش خود را حفظ کرده و آن را برای بلندمدت هولد کنند.
آنتونی اسکاراموچی، موسس و شریک مدیر شرکت مدیریت دارایی جهانی اسکای بریج کپیتال، چشم انداز شرکت خود را برای بیت کوین و اتریوم به اشتراک گذاشت.
او در پاسخ به سوالی در مورد اینکه آیا زمستان کریپتو به پایان رسیده است یا خیر، با استناد به داده‌های اقتصادی بهتر از حد انتظار مانند نرخ تورم و بیکاری که هفته گذشته منتشر شد، گفت: «من می‌خواهم به مردم هشدار دهم که شرایط فعلی را تحت نظر قرار دهند».
بنیان‌گذار اسکای بریج در ادامه گفت: "باور ما بر این است که در بازار رمزارزها، بسیاری از اهرم‌ها خارج از این سیستم هستند. بنابراین شما شاهد بهبودی بسیار قوی خواهید بود: این به سرمایه گذاران یادآوری می کند که کنار نکشند، با ترس خود مبارزه کنند، صبور بمانند و هولدر بلندمدت باشند."
وی همچنین گفت: "بیماری همه‌گیر باعث ایجاد مشکلاتی شد. ما پول زیادی به سیستم وارد کردیم که باعث تورم شد و بدیهی است که زنجیره تامین را مختل کرد. اما شما باز هم می توانید به آن سه ماهه چهارم 2019 بازگردید که یک اقتصاد بسیار قوی بود (بیکاری پایین و تورم بی‌خطر). این موضوع احتمالا 6 تا 12 ماه طول خواهد کشید. من فکر می کنم که بازار شروع به درک این موضوع کرده است."
وی خاطرنشان کرد که بزرگترین موقعیت های ارزهای دیجیتال اسکای بریج در بیت کوین و اتریوم است و افزود که این شرکت همچنین به سولانا علاقه داشته و "موقعیت قابل توجهی" در الگوراند دارد.
اسکاراموچی با به اشتراک گذاشتن چشم‌انداز خود برای بیت‌کوین، «بهبود شبکه لایتنینگ، افزایش برنامه‌ها و سهولت تراکنش‌ها روی بیت‌کوین» را توصیف و خاطرنشان کرد: "قرار است که شاهد فعالیت های تجاری بسیار بیشتری باشید."
در همین حال، "قرار است که آپدیت مرج برای اتریوم انجام شود که هزینه تراکنش ها را در آن شبکه کاهش می دهد. بسیاری از معامله گران احتمالاً این شایعه را پیش‌خور می‌کنند... آنها احتمالاً با اخبار آپدیت مرج که در اواسط سپتامبر اتفاق می افتد، دارایی خود را می فروشند. من به مردم هشدار می دهم که این کار را نکنند. اینها سرمایه گذاری های بلندمدت بزرگی هستند."
بنیانگذار اسکار بریج تاکید کرد: "اگر پیش‌بینی ما درست باشد، در شش سال آینده، اگر بیت کوین به 300000 دلار در هر سکه برسد، فرقی نمی کند که آن را با 20000 دلار خریداری کرده باشید یا 60000 دلار. واقعاً مهم نیست."
اسکاراموچی سپس به Blackrock، بزرگترین مدیریت دارایی جهان، اشاره کرد که اخیراً یک تراست خصوصی بیت کوین راه اندازی کرده است و به درخواست «قابل توجه» برخی از سرمایه گذاران نهادی اشاره می کند. در نهایت، لری فینک [مدیر عامل بلک راک] تقاضای نهادی را می بیند. در غیر این صورت، او آن محصولات را راه اندازی نمی کرد و با کوین‌بیس همکاری نمی کرد. هنگامی که این اتفاق می افتد، می خواهم به مردم یادآوری کنم که تنها 21 میلیون بیت کوین در بازار وجود دارد و با عرضه بسیار کم، شوک تقاضا خواهید داشت.
در اوایل این ماه، اسکاراموچی گفت که ارزش بازار واقعی بیت کوین 40 هزار دلار و اتریوم 2800 دلار است. در ماه مارس، او پیش‌بینی‌های شرکتش مبنی بر اینکه بیت‌کوین تا پایان سال جاری به 100 هزار دلار و بلندمدت به 500 هزار دلار خواهد رسید، را دو برابر کرد.
اسکاراموچی همچنین بر این باور است که افراد نباید بر اساس احساسات رفتار کنند. وی در ادامه گفت: اگر در بهترین 10 روز خارج از بازار باشید، بازدهی خود را از 7.5 درصد به بازدهی 2 درصد کاهش می دهید. این کل بازار سهام است. بسیاری از افراد کوتاه‌مدت، بسیاری از بخش‌های تحقیقاتی و مراکز مختلف وجود دارند که واکنش‌های تندی نسبت به اتفاقات دارند و بیش از حد احساساتی برخورد می‌کنند.
وی در پایان گفت: ما شاهد یک سناریوی بسیار خوش بینانه برای بیت کوین، اتریوم، سولانا و الگوراند طی 12 تا 24 ماه آینده هستیم.
کد مطلب: 171762
برچسب ها: بیت کوین رمز ارز
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *