۰
سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۵۵

وزیر کار استیضاح می شود

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لغو مصوبه رییس‌جمهور در مورد تغییر ماهیت صندوق تامین اجتماعی از سوی رییس مجلس روند فعلی ریاست بر سازمان تامین اجتماعی را غیر قانونی خواند.
علی مطهری در حاشیه جلسه غیرعلنی صبح روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران ابراز عقیده کرد: رییس مجلس مصوبه تغییر ماهیت صندوق تامین اجتماعی را باطل اعلام کرد و بر این اساس آقای مرتضوی رییس قانونی سازمان تامین اجتماعی نیست و هرگونه دخل و تصرف وی در این سازمان یک عمل مجرمانه است.
وی با بیان این‌ عقده که «در حال حاضر چیزی به عنوان سازمان تامین اجتماعی وجود ندارد» گفت: ما صندوق تامین اجتماعی داریم که وزیر باید فرد دیگری را برای آن منصوب کند. ما منتظریم ببینیم آیا دولت در این رابطه به وظیفه قانونی خود عمل می‌کند یا نه و اگر به وظیفه خود عمل نکرد من شخصا تصمیم به استیضاح وزیر کار دارم.
وی گفت: ما وظیفه خودمان را در رابطه با این مساله انجام می‌دهیم و وزیر هم باید اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد و یا خود آقای مرتضوی از این سمت کنار برود، در حال حاضر وزیر کوتاهی کرده است. اگر وزیر چنین قدرتی ندارد نشانه ضعف اوست و باید برکنار شود.
کد مطلب: 17687
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *