; ?>; ?> شکست باورنکردنی آیفون ۱۴ مقابل حریفی تازه‌وارد! - مردم سالاری آنلاين
۰
جمعه ۲۲ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۱۵

شکست باورنکردنی آیفون ۱۴ مقابل حریفی تازه‌وارد!

کارشناسان DXOMark اعتقاد دارند پیکسل ۷ پرو بالاتر از آیفون ۱۴ پرو و پرچمداران سامسونگ و شیائومی و هواوی، مجهز به برترین دوربین در تاریخ گوشی‌های هوشمند است.
شکست باورنکردنی آیفون ۱۴ مقابل حریفی تازه‌وارد!
به گزارش مردم سالاری آنلاین،مؤسسه‌ی DXOMark که دوربین گوشی‌های هوشمند را مورد بررسی قرار می‌دهد معتقد است پیکسل ۷ پرو، جدیدترین گوشی پرچم‌دار گوگل، به‌صورت مشترک با آنر مجیک ۴ آلتیمیت در زمینه‌ی تصویربرداری در صنعت موبایل حرف اول را می‌زند. پیکسل ۷ پرو که به‌تازگی معرفی شده است سه دوربین در پنل پشتی دارد و برای بهبود کیفیت تصاویر به‌طور ویژه به نرم‌افزار اتکا می‌کند.
به گزارش زومیت، کارشناسان DXOMark می‌گویند دوربین گوشی پیکسل ۷ پرو در تمامی سناریوها عملکردی باثبات دارد، رنگ پوست را به‌خوبی رندر می‌کند و کنتراست طبیعی ارائه می‌دهد. دوربین پیکسل ۷ پرو در زمینه‌ی فوکوس خودکار به‌خوبی عمل می‌کند و تصاویر را در لحظه با دقت بالا به‌ثبت می‌رساند. پرچم‌دار گوگل به‌هنگام فیلم‌برداری چهره را با دقت بالا رهگیری می‌کند.
پیکسل ۷ پرو گوگل در پنل پشتی مجهز به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیسلی و دوربین تله‌فوتوی ۴۸ مگاپیکسلی است.
یکی از مواردی که باعث شده است پیکسل ۷ پرو به رتبه‌ی اول تکیه بزند، عملکرد خوب در زمینه‌ی بزرگ‌نمایی است. DXOMark می‌گوید این گوشی در تمامی حالت‌های بزرگ‌نمایی جزئیات خوبی از صحنه‌ها ثبت می‌کند.
برتری‌های پیکسل ۷ پرو صرفاً به دوربین پشتی محدود نمی‌شود و این گوشی در زمینه‌ی ثبت سلفی نیز حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. به گفته‌ی DXOMark، دوربین سلفی توانایی قابل‌توجهی در رندر رنگ‌های پوست دارد، گستره‌ی داینامیکی وسیعی ارائه می‌دهد و اکسپوژر (نوردهی) آن بسیار خوب است. دوربین‌های پشتی و جلویی پیکسل ۷ پرو در حوزه‌ی لرزش‌گیری نیز عملکردی قابل توجه دارند.
در همین حین کارشناسان DXOMark متوجه شده‌اند اکسپوژر دوربین اصلی پیکسل ۷ پرو در محیط‌های کم‌نور کمی ضعیف عمل می‌کند (اصطلاحا با پدیده‌ی فرونوردهی مواجه می‌شود). در بزرگ‌نمایی‌های فاصله‌ی نزدیک، کمی جزئیات سوژه پایین می‌آید و در تصویر نویز دیده می‌شود.
همچنین در فواصل نزدیک، دوربین سلفی نمی‌تواند به درستی روی چهره‌ی فرد فوکوس کند. دوربین پیکسل ۷ پرو در محیط‌های کم‌نور تصاویری ثبت می‌کند که در آن‌ها نویز به وضوح دیده می‌شود.
DXOMark در بخش عکس‌برداری امتیاز ۱۴۸ را به پیکسل ۷ پرو داده، این در حالی است که آنر مجیک ۴ آلتیمیت پیش‌تر در این بخش امتیاز ۱۵۰ را کسب کرده است. از نگاه کارشناسان این مؤسسه، آیفون ۱۴ پرو در ایجاد جلوه‌ی بوکه روی تصاویر عملکرد بهتری دارد و پیش‌نمایش تصویر در نرم‌افزار دوربین را نیز با جزئیات دقیق‌تری نمایش می‌دهد.
پیکسل ۷ پرو با امتیاز کلی ۱۴۷ به‌صورت مشترک با آنر مجیک ۴ آلتیمیت در رتبه‌ی نخست رنکینگ جهانی DXOMark و رتبه‌ی نخست رنکینگ گوشی‌های فوق پریمیوم (محصولاتی با قیمت بالای ۸۰۰ دلار) قرار گرفته است و جایگاه بالاتری نسبت‌به پرچمداران سایر برندها دارد. پس از این دو گوشی، آیفون ۱۴ پرو با امتیاز ۱۴۶ بهتر از گوشی‌های سایر برندها است.
منبع:زومیت
کد مطلب: 177246
برچسب ها: گوگل آیفون اپل
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *