; ?>; ?> بارش باران در جاده‌های گیلان - مردم سالاری آنلاين
۰
دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۰

بارش باران در جاده‌های گیلان

هراز همچنان بسته است
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.
بارش باران در جاده‌های گیلان
به گزارش مردم سالاری آنلاین، سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور  اظهارکرد:‌ برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور در سراسر کشور در حال حاضر تردد در تمامی جاده‌های کشور به شکل روان در حال انجام است و تنها در آزادراه قزوین – کرج – تهران در محدوده های حصارک ، ساسانی و پل فردیس و نیز آزادراه تهران – کرج محدوده وردآورد شاهد ترافیک پرحجم و نیمه سنگین هستیم.
وی با اشاره به انسداد محور هراز گفت:‌ همانطور که پیشتر اطلاع‌رسانی شده بود، از روز گذشته محور هراز به دلیل انجام عملیات عمرانی تا ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه 27 مهرماه مسدود است و در این مدت تردد از دو محور چالوس و فیروزکوه به عنوان مسیرهای جایگزین انجام می‌شود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌ها نیز گفت:‌ بارش پراکنده باران در برخی از محورهای استان گیلان گزارش شده و در دیگر محورها مداخله جوی خاصی وجود ندارد. رانندگانی که در شرایط بارانی رانندگی می‌کنند، لازم است که حتما فاصله طولی مناسب را با خودروی مقابل حفظ کرده و با سرعت مطمئنه، یعنی سرعتی که در آن امکان کنترل وسیله نقلیه برایشان وجود دارد، رانندگی کنند.
شیرانی همچنین با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.
کد مطلب: 177557
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *