۰
دوشنبه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۵

جاده چالوس مسدود شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: محور چالوس طی امروز و فردا مسدود است.
جاده چالوس مسدود شد
به گزارش مردم سالاری آنلاین،سرهنگ احمد شیرانی، درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد:‌ بر اساس آخرین گزارش‌های دریافتی و پایش‌های صورت گرفته در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهاص مواصلاتی کشور در حال حاضر ترافیک در آزادراه کرج-قزوین محدوده مهرویلا، آزاد راه قزوین-کرج محدوده پل فردیس نیمه سنگین اما روان گزارش شده است.
وی ادامه داد: همچنین بر اساس سایر بررسی‌های صورت گرفته ترافیک در آزادراه تهران-ساوه در هر دو مسیر مسیر شمالی و جنوبی در محدوده نسیم شهر و در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع پرحجم و روان است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: بر اساس اطلاعات دریافت شده محور چالوس و آزادراه تهران - شمال، از روز جاری ۱۸ مهر تا ۱۹ مهر ۱۴۰۱ به مدت دو روز، از ساعت ۸ الی ۱۶، به‌ دلیل اجرای عملیات کارگاه جاده‌ای، مسدود بوده و تردد از محورهای هراز و فیروزکوه انجام می‌شود. به همین دلیل محور چالوس و آزادراه تهران – شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت تا ساعت ۱۶ مسدود هستند.
شیرانی اظهار کرد:‌ همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی بوده و آرام گزارش شده است.
شیرانی در پایان با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست قبل از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور، مناسب‌ترین زمان و بهترین مسیر را برای انجام سفر خود انتخاب کنند.
کد مطلب: 176839
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *