۰
سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۰
نماینده مردم سردشت در مجلس شورای اسلامی:

در خیابان‌ها 20 نفر حضور دارند اما رسانه‌های معاند بزرگنمایی می‌کنند

نماینده مردم سردشت در مجلس شورای اسلامی می‌گوید: درباره اکثر اغتشاشات بزرگنمایی می‌شود؛ به عنوان مثال حدود ۲۰ نفر در خیابان هستند اما معاندین بزرگنمایی می‌کنند لذا این موارد چندان مهم نیستند.
در خیابان‌ها 20 نفر حضور دارند اما رسانه‌های معاند بزرگنمایی می‌کنند
به گزارش مردم سالاری آنلاین، کمال حسین پور، نماینده مردم سردشت در مجلس شورای اسلامی درباره حوادث تروریستی اخیر به ویژه حادثه زاهدان گفت: حادثه تروریستی زاهدان با هدف اختلاف میان شیعه و سنی انجام شد که در مقابل ما وظیفه داریم با اتحاد خود و آرامش این نقشه دشمن را نقش برآب کنیم و دستگاه‌های امنیتی نیز عوامل این حادثه و اهداف آنها را مشخص کنند که موضع الکی نگیریم. لذا در این شرایط باید سعی کنیم اتحاد و همدلی خود را بیشتر حفظ کنیم و اجازه ندهیم دشمن سوء استفاده کند.
او در واکنش به فیلم‌های منتشر شده در فضای مجازی درباره کردستان افزود: افرادی که در خیابان‌ها اغتشاش می‌کنند متأسفانه برخی سازمان‌ یافته هستند و برخی دیگر از روی احساسات به این افراد ملحق می‌شوند.
حسین‌ پور در ادامه تصریح کرد: درباره اکثر اغتشاشات بزرگنمایی می‌شود؛ به عنوان مثال حدود ۲۰ نفر در خیابان هستند اما معاندین بزرگنمایی می‌کنند لذا این موارد چندان مهم نیستند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه در اعتراضات به ویژه در منطقه کردستان بعضاً شعارهای ساختارشکن مطرح می‌شد این شعارها واقعاً برخاسته از مردم کردستان است؟ خاطرنشان کرد: ما با جان و دل وطن خود را دوست داریم و از آن دفاع می‌کنیم. ما ایرانی هستیم به خاک خود عِرق داریم و از وجب به وجب آن دفاع می‌کنیم. کردستان برای حفظ ایران خون و شهید تقدیم کرده است. سردشت حدود ۸ هزار جانباز شیمیایی دارد شما به عنوان خبرنگار نباید این سوال را بپرسید. 
حسین‌ پور در پایان به اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در سردشت و کردستان یادآور شد: دولت اقدامات بسیار خوبی در کردستان انجام داده و مانند همه نقاط کشور ضعف‌هایی در این منطقه وجود دارد که امیدواریم آنها هم برطرف شوند./منیبان
کد مطلب: 177665
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *