۰
سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۴۰
اسماعیلی

کمیسیون اجتماعی ۲۰ رای مثبت به مرتضوی داد

درباره رسمی بودن شکایت فراجا از نمایندگان اطلاع دقیقی نداریم
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:‌ صولت مرتضوی در جلسه فوق العاده کمیسیون ۲۰ رای مثبت آورد و به احتمال زیاد رای اعتماد را از مجلس خواهد گرفت.
کمیسیون اجتماعی ۲۰ رای مثبت به مرتضوی داد
به گزارش مردم سالاری آنلاین،ولی اسماعیلی،در واکنش به شکایت فراجا از نمایندگان مجلس گفت:‌ اگر اظهارنظر نمایندگان در مورد وظایف نمایندگی نباشد، اقدامی خلاف قانون اساسی است.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس در پاسخ به این سوال که نمایندگان در این موضوع موضع حمایتی خود را از نمایندگان مجلس خواهند داشت یا خیر، گفت: هنوز در اینکه شکایت رسمی انجام شده یا خیر اطلاع دقیقی به ما ندادند. اما به دو سه نفر از دوستان ما تذکر دادند با این حال هیچ شکایت رسمی درباره این موضوع به ما داده نشده است.
اسماعیلی در پاسخ به این سوال که در هنگام اعتراضات نمایندگان مجلس از پلیس حمایت کردند و بعد از آن پلیس از برخی نمایندگان مجلس شکایت کرد، گفت: این موضوع مصداقی است و کلیات این بود که ما از حوزه امنیت دفاع کردیم. این وظیفه شرعی و قانونی ما بود. در همه جا دنیا این موضوع وجود دارد از کسی که می‌آید امنیت را برقرار می‌کند حمایت کرده و او را تضعیف نمی‌کنند. اما در این موضوع دوگانگی وجود دارد که باید مطمئن شویم که این شکایت انجام شده است یا خیر.
وی درباره  نظر کمیسیون اجتماعی درباره معرفی صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی کار و رفاه اجتماعی گفت:‌ بعد از جلسه فوق‌العاده‌ای که دیروز داشتیم، نزدیک ۲۰ رای مثبت به آقای مرتضوی داده شد و احتمالا او رای موافق مجلس را به عنوان وزیر خواهد داشت.
منبع:ایلنا
کد مطلب: 177697
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *