۰
دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۵

پوتین برنامه‌ای برای گفت‌وگو با رهبران غربی ندارد

دیمیتری پسکوف امروز (دوشنبه) گفت، پوتین برنامه‌ای برای تماس تلفنی با رهبران غربی از جمله بایدن و شولتس که وزیر دفاع روسیه با آنها صحبت کرده، ندارد.
پوتین برنامه‌ای برای گفت‌وگو با رهبران غربی ندارد
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از اسپوتنیک،در روزهای گذشته سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه با همتایان آمریکایی، فرانسوی، ترکیه‌ای و انگلیسی خود درباره اوکراین تلفنی صحبت کرده بود.
اما دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین گفت: ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه برنامه‌ای مشابه شویگو برای تماس تلفنی با جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا و اولاف شولتس، صدراعظم آلمان ندارد.
وی همچنین ادامه داد، شویگو اطلاعاتی به غرب داد که مشخص می‌کند تهدید استفاده از "بمب کثیف" از سوی اوکراین است، اما اینکه آنها این را باور کنند یا خیر، به خودشان بستگی دارد.
سخنگوی کرملین به خبرنگاران گفت: واقعیت این است که بی‌اعتمادی آنها به اطلاعاتی که طرف روسی مخابره کرده به این معنا نیست که تهدید چنین بمب کثیفی وجود ندارد. تهدید آشکار است. این اطلاعات مورد توجه طرفین قرار گرفته است اما اینکه آن را باور کنند یا خیر، به خودشان بستگی دارد.
پسکوف در ادامه صحبت‌هایش افزود، پوتین تماس‌هایش را با امانوئل ماکرون، رئیس جمهوری فرانسه و شولتس به دلیل عدم تمایل آنها به گوش دادن به موضع مسکو کاهش داده است.
وی همچنین ادامه داد: ماکرون و شولتس تمایل خود را برای گوش دادن به موضع روسیه نشان نداده و برخی از تلاش‌ها و ارائه میانجی‌گری را پیش گرفتند به همین دلیل پوتین سطح تماس‌ها را کمتر کرده است.
کد مطلب: 178299
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *