۰
سه شنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۰
به دنبال رشد اخیر بازار رمزارزها

پرسودترین رمزارزها در ماه گذشته کدامند؟

بازار رمزارزها به صورت کلی در ماه گذشته شاهد رشد بوده و در لیست پرسودترین ارزهای دیجیتال در این بازه زمانی، دوج کوین با ۱۳۵درصد رشد در صدر قرار گرفته است.
پرسودترین رمزارزها در ماه گذشته کدامند؟
به گزارش مردم سالاری آنلاین،اگرچه پیش‌بینی می‌شد اکتبر ماه موفق‌تری نسبت به سپتامبر برای بازار رمزارزها باشد، که حتی باعث شد نام این ماه را Uptober  بگذارند، با هر روز جدید به نظر می‌رسید که این امیدها بیهوده باشد.
با این حال، ارزش کل بازار رمزارزها در ماه اکتبر ۷۰ میلیارد دلار یا ۷.۳۲ درصد به صورت نسبی رشد کرد.
در ادامه به بررسی رمزارزهایی که بیشترین سود را به خود اختصاص دادند، می‌پردازیم:
به صورت واضح، پرسودترین رمزارز در ماه اکتبر، دوج‌کوین بود. نهایی شدن قرارداد خرید توییتر توسط ایلان ماسک که یکی از حامیان اصلی دوج‌کوین به شمار می‌رود، باعث شد این رمزارز جهش قابل توجهی را تجربه کند و شاهد ۱۳۵ درصد رشد باشد.
در جایگاه دوم با نرخ رشد ماهانه ۹۸.۳ درصد، HT، نماد بومی صرافی Huobi قرار گرفت. البته جاستین سان، علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال که مشاور ارشد این صرافی شد، باعث شد در ماه گذشته HT از جذابیت بیشتری نیز برخوردار شود.
مقام سوم به اوسموسیس (OSMO) تعلق گرفت که با انتشار اخباری مبنی بر لیست شدن آن در صرافی بایننس، به میزان قابل توجهی افزایش قیمت را تجربه کرد.
رتبه های چهارم و پنجم را می توان تقریبا بین TWT و CSRP تقسیم کرد که هر دو توانستند در پایان اکتبر ۳۷ درصد رشد قیمت داشته باشند. مانند OSMO، هر دو ارز دیجیتال کمتر از ۵۰۰میلیون دلار سرمایه دارند که نشان‌دهنده نقدینگی نسبتا پایینی است که به آسانی پامپ می‌شود.
با این حال، محرک‌های اصلی برای رمزارزهای ذکر شده که باعث شده در لیست پرسودترین‌ها در ماه گذشته قرار بگیرند، نامعلوم است. جامعه رمزارز، احتمالا در روزهای آتی به این موضوع پی خواهد برد.
منبع:اقتصادآنلاین
کد مطلب: 179193
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *