۰
جمعه ۸ دی ۱۳۹۱ ساعت ۲۰:۰۵

فقدان گاز در مناطق نفت خیز گچساران

به گفته نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس، "حدود۴۰درصد روستای شهرستان گچساران فاقد گاز هستند" و این در حالی است که گچساران یک چهارم نفت و گاز کشور را تولید می کند.
به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا تاجگردون بعدازظهر جمعه از روستاهای مناطق لیشتر و خیرآباد شهرستان گچساران بازدید کرد.
در این بازدید مردم روستاهای این مناطق مشکلات خود را با نماینده گچساران و باشت مطرح کردند.
جاده ارتباطی، آب آشامیدنی، گاز، تلفن، طرح هادی و خانه بهداشت برخی از مشکلات مطرح شده از سوی مردم این روستاها در این دیدار بود.
لزوم افزایش سهم گچساران از سد کوثر
تاجگردون نیز در این بازدید با اشاره به اهمیت حضور مستمر مسئولین در بین مردم گفت: حضور در بین مردم و تلاش برای رفع مشکلات آنها برکت و خدمتی بزرگ است که باید مورد توجه همه مسئولین قرار گیرد.
وی با بیان اینکه ۳۰ تا ۴۰ درصد روستاهای این شهرستان نفت خیز گاز ندارند، اظهار داشت: تمامی توان خود را برای رفع این مشکل به کار می گیرم.
نماینده گچساران و باشت همچنین بر رفع مشکل آب آشامیدنی و کشاورزی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: تلاش می کنیم سهمیه این شهرستان از آب سد کوثر افزایش یابد تا از این طریق کشاورزی منطقه رونق یابد.
تاجگردون همچنین خود را نماینده همه مردم ایران دانست و بیان کرد: هر تصمیمی که برای کشور گرفته می شود قاعدتا مردم شهرستان های ما را نیز در بر می گیرد.
وی در پایان از مسئولین شهرستان گچساران خواست با برنامه ریزی مناسب در خصوص رفع مشکلات این روستاها اقدامات لازم انجام دهند.
کد مطلب: 17966
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *