۰
پنجشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۵

جمهوری‌خواهان ترامپ را "فاجعه" حزب خواندند

"رئیس‌جمهور سابق اعلان بزرگش را عقب بیندازد"
استراتژیست‌های جمهوری خواه سعی در بهبود شرایط بعد از عملکرد ضعیف حزب در انتخابات میان‌دوره‌ای دارند و در این میان شخصیت‌های ارشد حزب، دونالد ترامپ را "فاجعه" خوانده و او را به "خرابکاری" در مسیر مورد انتظارشان برای پیروزی متهم کردند.
جمهوری‌خواهان ترامپ را "فاجعه" حزب خواندند
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نوشته دیلی میل،ترامپ وعده داده که در ۱۵ نوامبر یک «اعلان بزرگ» ارائه کند، اما بسیاری در تلاش هستند تا او را متقاعد کنند تا با توجه به عملکرد خوب رقیبش، ران دیسانتوس، که دوباره به عنوان فرماندار فلوریدا انتخاب شد در آغاز کمپین انتخاباتی خود در سال ۲۰۲۴ تجدید نظر کند،.
جمهوری‌خواهان در مورد انتخاب نامزدها غرغر می‌کنند و بسیاری انگشت اتهام را به سمت رئیس‌جمهور ۷۶ ساله پیشین نشانه رفته‌اند. گرگ نونزیاتا، یکی از اعضای سابق تیم مارکو روبیو در سنا، گفت: ترامپ بازنده‌های مطمئنی را در رقابت‌های قابل پیروزی انتخاب کرد. او نامزدهای ضعیفی را در رقابت‌ها انتخاب کرد که حزب را ملزم می‌کرد تا مقدار زیادی پول خرج کند که ما ترجیح می‌دادیم در جاهای دیگر خرج کنیم.
اسکات رید، استراتژیست کهنه کار جمهوری خواه، گفت: «درصحبت از پول، او ده‌ها میلیون دلار جمع کرد و به سختی یک سکه برای کمک خرج کرد. برای ما ترامپ اکنون در سه انتخابات متوالی برای حزب جمهوری خواه شکست خورده است و زمان آن فرا رسیده است که از این حماقت خارج شویم.
ژاکی هاینریش، خبرنگار فاکس نیوز در کاخ سفید، در توییتی نوشت: «منبع جمهوری‌خواه به من می‌گوید «اگر قبل از آن روشن نبود، اکنون باید روشن شود، ما مشکل ترامپ داریم.»
کریس کریستی، فرماندار سابق نیوجرسی و متحد ترامپ، رئیس جمهور سابق را متهم کرد که خودخواهانه به دنبال منافع خود است. او ترامپ را به دلیل بالا بردن نامزدهای عمیقاً معیوب سرزنش کرد که در انتخابات مقدماتی خود پیروز شدند اما در انتخابات عمومی با مشکل مواجه شدند. "
بسیاری از نامزدهای مورد تایید و برجسته او شکست خوردند - از جمله آنها دکتر مهمت اوز، دکتر تلویزیونی کاندیدای مجلس سنا در پنسیلوانیا، که بنا بر گزارش‌ها ملانیا ترامپ از نامزدی او حمایت کرد.
سناتور پت تومی، یک جمهوری خواه که در حال بازنشستگی است و جان فترمن دموکرات کرسی او را به دست آورد، گفت: «من بسیار ناامید هستم. من فکر می‌کنم عامل بزرگی در همه این‌ها نقش فاجعه‌بار دونالد ترامپ در کل این روند بود.»
داگ ماستریانو، یکی از تندروترین نامزدهای ترامپ، رقابت خود را برای فرمانداری پنسیلوانیا واگذار کرد. در نیوهمپشایر، کارولین لیویت، یک جمهوری‌خواه ۲۵ ساله راست‌گرا که به عنوان دستیار در دفتر مطبوعاتی ترامپ در کاخ سفید خدمت می‌کرد، شکست خورد.
بسیاری از متحدان ترامپ او را تشویق می‌کنند که در بیانیه ۱۵ نوامبر خود تجدید نظر کند. کایلی مک انانی، سخنگوی سابق ترامپ، که اکنون برای فاکس نیوز کار می کند، در ایرلاین توصیه کرد که ترامپ باید اعلامیه را تا بعد از دور دوم انتخابات سنای جورجیا متوقف کند. 
کد مطلب: 180136
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *