۰
پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰

خبر مهم برای متقاضیان نهضت ملی مسکن

معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور ضمن ابراز نگرانی در خصوص تکمیل وجه از سوی متقاضیان نهضت ملی مسکن گفت: اگر اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن زمانبر شود، قطعا تورم بر ساخت آن‌ها اثرگذار خواهد بود و مجبور خواهیم شد تا واحدها را با قیمت بالاتری به مردم تحویل دهیم.
خبر مهم برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
به گزارش مردم سالاری آنلاین؛ حمیدرضا سهرابی با اشاره به سفر دو روزه خود به شهرهای خوزستان اظهار کرد: در این سفر دو روزه که به شهرهای آبادان، خرمشهر، اهواز، دزفول و اندیمشک انجام شده است از پروژه‌های بنیاد مسکن در این شهرها بازدید شد.
وی با اشاره به بافت نابسامان و حاشیه شهر آبادان افزود: در این سفر اعتباری برای ساماندهی بافت حاشیه‌ای و نابسامان آبادان تخصیص یافت و مشاور این طرح نیز انتخاب شده است.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با بیان اینکه تلاش خواهیم کرد بافت‌های فرسوده در خوزستان ساماندهی شوند، گفت: طرح مطالعاتی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای بهسازی برخی مناطق فرسوده آبادان آغاز شد.
سهرابی با اشاره به بازدید از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در برخی از شهرهای خوزستان از جمله اهواز، دزفول و اندیمشک تصریح کرد: در این پروژه‌هایی که در حال اجرا هستند پیشرفت‌های خوبی داریم و ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مسکن براساس برنامه پیش می‌رود.
وی با اشاره به اینکه قیمت زمین در طرح نهضت ملی مسکن رایگان است، عنوان کرد: بخشی از آورده باید از سوی متقاضیان باشد و بخش دیگر آن تسهیلات است. در این زمینه تنها نگرانی این است که متقاضیان به موقع نسبت به واریز وجه مورد نیاز برای ساخت این واحدها اقدام کنند تا در اجرای پروژه‌ها تاخیر نداشته باشیم.
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: اگر اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن زمانبر شود، قطعا تورم بر ساخت آن‌ها اثرگذار خواهد بود و مجبور خواهیم شد تا واحدها را با قیمت بالاتری به مردم تحویل دهیم.
سهرابی در پایان افزود: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قرار است فازبندی پروژه‌های نهضت ملی مسکن براساس واریزی متقاضیان، زمان و مبلغ واریزی آن‌ها اولویت‌بندی شود و بر همین اساس نیز واحدها به متقاضیان تحویل داده خواهد شد. کسانی که به موقع تکمیل وجه کرده‌اند حق انتخاب برای اسکان در واحدها در درجه اول با آن‌ها خواهد بود.
کد مطلب: 180607
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *