۰
سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۱۰

پلیس:یک نفر که قصد آتش زدن مترو را داشت دستگیر کردیم

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت باصدور اطلاعیه ای از دستگیری فردی که با آتش‌زدن صندلی یکی از واگن‌های متروی صادقیه قصد به آتش کشیدن واگن مترو را داشت خبر داد.
پلیس:یک نفر که قصد آتش زدن مترو را داشت دستگیر کردیم
به گزارش مردم سالاری آنلاین،مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت روز سه شنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به التهابات چند ماهه اخیر در کشور و سوءاستفاده دشمنان از فضای اغتشاشات داخلی و جوسازی رسانه‌های بیگانه، فردی با به آتش کشیدن صندلی یکی از واگن‌های متروی صادقیه قصد برهم زدن نظم و امنیت حاکم بر این شهر زیرزمینی را داشت، که با تلاش عوامل پلیس مترو دستگیر شد.
فرد دستگیر شده با اظهار پشیمانی از اقدام خود اظهار داشته، تحت تاثیر القائات و جوسازی رسانه‌های معاند، در ایستگاه پایانی مترو و بعد از پیاده شدن همه مسافران اقدام به آتش زدن صندلی مترو کرده و سریعا پیاده شده اما توسط عوامل پلیس مترو شناسایی و دستگیر شده است؛ خوشبختانه آتش به سرعت خاموش شد.
در این اطلاعیه آمده: اقدامات کور و حرکات وندالیستی عده ای فریب خورده نمی‌تواند در امنیت و احساس امنیت موجود در جامعه خللی وارد کند و پلیس همواره برای برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت آماده است.
ایستگاه مترو صادقیه در خط دو مترو و در غرب پایتخت قرار دارد.
کد مطلب: 180640
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *