۰
جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۰
مهران رجبی:

به یک مزاحم تلفنی اسرائیلی گفتم"اسرائیل"باید از صفحه روزگار محو شود و قطع کردم

بازیگر و مجری تلویزیون می‌گوید: تماس‌های بسیاری هم از اسرائیل داشتم که یکی را جواب دادم، او با تعجب گفت که شما پاسخگو هستید؟! به او گفتم که تماس شما را حتماً جواب می‌دهم، او ترسید و گمان کرد که او را می‌شناسم. به او گفتم نترس زیرا روی گوشی نوشته بود اسرائیل؛ می‌خواست جمله‌ای که با اسرائیل آغاز شده است را کامل کنم و گفتم اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود (امام خمینی ره) و تماس را قطع کردم.
به یک مزاحم تلفنی اسرائیلی گفتم"اسرائیل"باید از صفحه روزگار محو شود و قطع کردم
به گزارش مردم سالاری آنلاین،مهران رجبی در مراسم یادبود شهدای حادثه تروریستی اخیر اصفهان که به همت هیئت فداییان حسین (ع) در امامزاده شاه‌میرحمزه (ع) اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از افراد نماز جمعه کرج با من تماس گرفت و بابت یک توئیت تشکر کرد، من توئیتر نداشتم، اما توجهی نکردم و صحبت ایشان را نادیده گرفتم.
وی افزود: پس از آن نیز یکی از افراد ارشاد بابت توئیت از من تشکر کرد و گفت که ما را رو سفید کردی، این بار هم چیزی نگفتم و گذشتم تا اینکه به نفر سوم که خبرنگار بود گفتم که در توئیتر فعالیتی ندارم، اما آن خبرنگار گفت که شما صفحه و تعداد زیادی نیز فالوور دارید. همان شب دیدم که در خبر بیست و سی نیز توئیت پخش شد که من با آقای سلامی تماس گرفتم و پرسیدم این توئیت از کجا آمده است؟
این بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: در خصوص این صفحه به من اطلاع دادند که سال ۹۶ ایجاد شده و یک پست نیز بیشتر نداشته است که پست مناسبی علیه منافقین نیز بود. من یک ویدئو گرفتم و تاکید کردم که این صفحه متعلق به من نیست، پس از آن دیدم که بی بی سی اعلام کرد اخبار ایران دروغ گفته و توئیت از مهران رجبی نبوده است.
رجبی با اشاره به سوءاستفاده رسانه‌های معاند از صحبت‌های خود، تصریح کرد: بنده به همسرم گفتم که یک فیلم دیگر ضبط می‌کنیم و برای خبر ۲۰:۳۰ می‌فرستیم. در این فیلم گفتم با سپاس از برادران نیروی انتظامی که با سعه صدر این آتش را که به بهانه مرگ مرحوم مهسا امینی ایجاد شده و مایه سرگرمی و دل‌خوشی شبکه‌های کثیف و معاند بیگانه است را امحا کردند.
وی تاکید کرد: قسمت آخر این صحبت من برای آن‌ها دشوار شد که نتیجه آن توهین‌های بسیار فراوان از طرق مختلف به ما بود، البته خودم این مشکلات را پیش‌بینی می‌کردم، اما ما بچه حزب‌اللهی هستیم، نباید با دشمنان این سرزمین تعارف داشته باشیم. معتقدم که موقع بذل جان باید جان فدا کرد که البته برای بسیاری از دوستان ما نیز اینچنین شد.
این بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص هجمه‌های مزدوران غربی، گفت: پس از آن اتفاقات تاکنون با نزدیک به ۲۰۰ نفر صحبت کرده‌ام که آن‌ها عذرخواهی کردند و توجیه شدند. معتقد هستم حالا که دیده می‌شوم باید جواب چشمان شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ماشاالله لطفی را که در کنارم شهید شدند را بدهم. باید دقت داشته باشیم عزت را خداوند می‌دهد و ما کاره‌ای نیستیم، اگر به کسی عزت کاذب بدهد به جایی نخواهد رسید.
وی با اشاره به اتفاقی که در پرواز تهران به اصفهان برای وی رخ داده است، تصریح کرد: امروز یک جوان در هواپیما به من گفت که آقای رجبی من و مادرم شما را دوست داریم، چرا از ولی فقیه دفاع کردید؟ من در پاسخ گفتم ۳۰ دلیل برای این کار دارم، اما به دلیل کمبود وقت سه دلیل را برای تو می‌گویم تا جهاد تبیین را انجام داده باشم. به او گفتم که من سه دلیل عاشقانه، تاریخی و دینی دارم؛ دلیل دینی این است که طبق قرآن ما باید از خدا و رسول (ص) و اولی‌الامر اطاعت کنیم.
این بازیگر سینما و تلویزیون ادامه داد: از هر دانشمندی بپرسید منظور از اولی‌الامر چیست؟ به مراجع خواهید رسید. دلیل عاشقانه این است که من عاشق امام خمینی (ره) بودم که گفت پشتیبان ولی فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد، در آن زمان برخی می‌گفتند چون خودش ولی فقیه است برای همین می‌گوید، اما همه دیدند که امام تا زمانی که به رحمت خدا رفتند چیزی را برای خودشان نخواستند، پس سخن درستی گفته است.
رجبی تاکید کرد: دلیل تاریخی حمایت از ولی فقیه این است که ما ۴۳ سال است ولی فقیه داریم، اگر از ۱۶۳ سال قبل تا سال ۵۷ را در نظر بگیریم، حکومت‌های ما برای آنکه در قدرت باقی بمانند بیش از یک میلیون کیلومترمربع از سرزمین ایران را از دست دادند که شامل دو سوم ایران فعلی بود، آخرین قسمتی هم که جدا شد همین بحرین است که اگر جدا نشده بود خلیج فارس به طور کامل در دست ایران بود.
وی اظهار کرد: پس از انقلاب ۴۳ سال است که شدیدترین جنگ‌ها و تحریم‌ها و حملات مدرن که الان دچار آن هستیم، توسط دنیا علیه ایران انجام شد، اما یک متر خاک از دست ندادیم. بنده نه پولی گرفتم و نه چیزی دیگری دریافت کرده‌ام، اما باز هم به من مزدور می‌گویند که البته کلمه بدی نیست، مهم این است که از چه کسی مزد بگیری؛ من از بیگانگان مزدی دریافت نمی‌کنم بلکه من مزد خود را از دوستم از کشورم دریافت می‌کنم، مهم این است که انسان مزدور بیگانگان نباشد.
این بازیگر سینما و تلویزیون خاطرنشان کرد: ما اجازه نا امید شدن نداریم، زیرا راهی را که در حال عبور از آن هستیم به شهادت ختم می‌شود. زمانی که فحشی داده می‌شود نباید ناراحت باشیم، چراکه همه اینها به حساب معنوی ما واریز می‌شود. توهین به طور کلی باطل است، زمانی که شبکه سعودی اینترنشنال از ما تعریف کنند باید احساس ناامیدی کنیم.
رجبی تاکید کرد: بنده شاید در این مدت بیش از ۶۰۰۰ هزار تماس داشتم، اروپایی‌ها تماس از این کشورها به ایران را رایگان کرده بودند تا مزدورانشان بدون هزینه علیه ملت ایران جنگ به راه بیندازند.
وی با اشاره به دو تماسی که از دو کشور خارجی دریافت کرده بود، اظهار کرد: از میان سیل تماس‌ها دو تماس را جواب دادم که یکی از آن‌ها از میشیگان آمریکا بود، فرد تماس گیرنده به طور متوالی سه دقیقه کامل انواع و اقسام فحش‌ها را داد، سپس من پرسیدم تمام شد؟ مجدداً شروع به توهین کرد پس از آن به او گفتم من نیز بلد هستم توهین کنم که گفت بگو و من یک دقیقه به سختی توهین کردم بعد من ساکت شدم و او به من گفت چقدر شما بی ادب هستید، من فهمیدم که در حال ضبط است و تماس را قطع کردم.
این بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به تماسی از رژیم صهیونیستی، گفت: تماس‌های بسیاری هم از اسرائیل داشتم که یکی را جواب دادم، او با تعجب گفت که شما پاسخگو هستید؟! به او گفتم که تماس شما را حتماً جواب می‌دهم، او ترسید و گمان کرد که او را می‌شناسم. به او گفتم نترس زیرا روی گوشی نوشته بود اسرائیل؛ می‌خواست جمله‌ای که با اسرائیل آغاز شده است را کامل کنم و گفتم اسرائیل باید از صفحه روزگار محو شود (امام خمینی ره) و تماس را قطع کردم.
منبع:ایمنا
کد مطلب: 180902
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *