; ?>; ?> معرفی انواع تبلیغاتی چاپی برای صاحبین کسب و کارها - مردم سالاری آنلاين
۰
پنجشنبه ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۵

معرفی انواع تبلیغاتی چاپی برای صاحبین کسب و کارها

اگر صاحب کسب و کار هستید به احتمال فراوان دنبال راهی برای افزایش درآمد و بیشتر دیده شدن باشید. تبلیغات یکی از راه‌های افزایش مشتری و معرفی برند در دنیای امروز است که شرکت‌ها هزینه‌های زیادی برای آن می‌کنند.
معرفی انواع تبلیغاتی چاپی برای صاحبین کسب و کارها
اگر صاحب کسب و کار هستید به احتمال فراوان دنبال راهی برای افزایش درآمد و بیشتر دیده شدن باشید. تبلیغات یکی از راه‌های افزایش مشتری و معرفی برند در دنیای امروز است که شرکت‌ها هزینه‌های زیادی برای آن می‌کنند. تبلیغات در دنیای امروز به چند دسته تقسیم می‌شود. تبلیغات چاپی و دیجیتال، در این مقاله قصد داریم شما را با سه نوع از تبلیغات چاپی که در جهان مرسوم است آشنا کنیم. شما پس از مطالعه این مقاله می توانید تصمیم بگیرید کدام روش برای شما کارآمدتر می‌باشد و صرفه اقتصادی برای شما دارد. شمارا به خواندن ادامه این مقاله دعوت می‌کنیم.
چاپ استند رول‌ آپ
اگر به شرکت‌ها یا برخی نمایشکاه‌ها سرزده باشید می‌بینید که برخی از آن‌ها از بنرهایی ایستاده جهت معرفی شرکت و اهداف خود در محیط استفاده کرده‌اند، این استندها از یک بنر چاپی و پایه آلومینیومی ساخته شده‌اند. مزیت این بنرها این است که وقتی به آن ها نیازی نداشتید می توانید استند را رول کرده و در یک ساک‌دستی یا کیف بگذارید. قسمت آلومینیومی آن‌ها نیز به راحتی به چند قطعه تقسیم شده و مشکلی برای جابجایی آن نیز نخواهید داشت و هر کجا که خواستید می‌توانید استند رول‌آپ خود را نصب کنید.
از ویژگی‌های استند رول‌آپ می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • کم وزن و قابل حمل بودن
    امکان چاپ طرح‌های مختلف
    امکان نمایش بیش از یک بنر در مدل گردان
    امکان تولید در سایزهای مختلف
    بدلیل متریال استفاده شده در بنر استندها مقاومت بالایی دارند و امکان پاره شدن آن بسیار پایین است.
     
چاپ ساک‌ دستی کاغذی برای دیده شدن در مکان‌های مختلف
چاپ ساک‌دستی یکی از روش‌های تبلیغات چاپی است که قصد داریم آن را به شما معرفی کنیم. ساک دستی کاغذی یا شاپینگ بگ از گذشته راهی برای معرفی برندها بوده است. در این روش بر روی ساک های دستی لوگو، عکس یا نوشته‌ای تبلیغاتی چاپ می‌شود و افراد با در دست داشتن آن هنگامی که از نقطه ای به نقطه دیگر می‌روند و در سطح شهر، مترو و اتوبوس تردد دارند به طور ناخواسته تبلیغ برند شما را می‌کنند. این ساک‌های دستی کاغذی انواع و کاربردهای مختلفی دارند که چند مورد از آن را نام می‌بریم:
  • ساک دستی تبلیغاتی: همانطور از که پیداست این نوع چاپ ساک دستی برای تبلیغات برند و کسب و کار کابرد دارد
    ساک دستی انتخابانی: چاپ ساک‌دستی انتخاباتی روشی است که نامزدهای انتخابات مختلف از آن جهت کسب آرا استفاده می کنند. نمایندگان داخل این ساک‌ها هدایاای به امید اینکه رای جمع کنند می گذارند و آن را به مردم می‌دهند.
    ساک دستی نمایشگاهی: چاپ ساک‌دستی نمایشگاهی در نمایشگاه‌ها کاربرد دارد، وقتی شما به برخی غرفه‌ها سر می زنید می بینید که آن‌ها ساک‌‌دستی، تقویم و خودکار و سایر هدایا را به شما جهت کسب مشتری و تبلیغات ارائه می کنند.
چاپ پاکت نوعی دیگر از تبلیغات چاپی
توجه به برند و فعالیت حرفه‌ای برای مشتریان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، اگر صاحب کسب و کاری هستید سعی کنید ست اداری کاملی داشته باشید. بیایید تصور کنیم قصد دارید که نامه‌ای به یکی از شرکا یا مشتریان خود بفرستید، اگر نامه را در پاکتی بگذارید که نام شرکت و لوگوی شما روی آن چاپ شده است مسلما این اقدام تاثیر بیشتری بر روی ذهن مشتری می گذارد. البته شاید این مورد در دسته تبلیغات چاپی قرار نگیرد. اما به طور حتم بر اعتبار برند شما و اعتماد مشتریان می افزاید.
استفاده از ست اداری مزایای زیادی دارد که به چند مورد آن اشاره کردیم:
  • اعتبارسازی برای بیزینس
    معرفی مستقیم کسب و کار و ماهیت آن
    نشان دادن این موضوع که شما به کسب و کار خوب اهمیت می دهید.
    جلب اعتماد مشتریان
چاپ پاکت و سربرگ یکی از انواع تبلیغات چاپی است که شما می توانید از آن برای معرفی بیزینس خود استفاده کنید. به کسب و کار خود اعتبار ببخشید، اعتماد مشتریان بیشتری را جلب کنید. پس بهتر است آن‌ها را مدنظر داشته و از مشاوران ما در ارتباط با آن اطلاعات بیشتری کسب کنید.
کلام آخر:
در این مقاله تلاش شد تا شما با تعدادی از روش‌های تبلیغات چاپی آشنا شوید. هر سه روش معرفی شده برای تبلیغات از پربازده‌ترین انواع تبلیغات هستند که شما برای گسترش کسب و کار خود می‌توانید از آن بهره ببرید. درضمن اگر قصد دارید هر چه سریع‌تر از این خدمات تبلیغاتی برخوردار شوید، پیشنهاد ما مجموعه فرتاک است. این مجموعه دارای بروزترین تجهیزات در زمینه چاپ می‌باشدُ همچنین در صورت تمایل می توانید از مشاوره کارشناسان فرتاک بدون هیچ هزینه‌ای بهره مند شوید.
کد مطلب: 183140
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *