۰
دوشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۵

آقای حاکمیت!،هشدار دلسوزانه توکلی را جدی بگیرید

حاکمیت حتی حاضر نیست هشدار او را جدی بگیرد. آقای حاکمیت! اگر حاضر به شنیدن صدای امثال تاج زاده ها و دهها دلسوز دیگر نیستید چون آنان را غیرخودی می‌دانید، حداقل صدای این پیرمرد دلسوز و معتمد خود را بشنوید به امید اینکه آنچه احمد توکلی دور نمی‌بیند، رخ ندهد.
آقای حاکمیت!،هشدار دلسوزانه توکلی را جدی بگیرید
به گزارش مردم سالاری آنلاین،حاکمیت حتی حاضر نیست هشدار او را جدی بگیرد. آقای حاکمیت! اگر حاضر به شنیدن صدای امثال تاج زاده ها و دهها دلسوز دیگر نیستید چون آنان را غیرخودی می‌دانید، حداقل صدای این پیرمرد دلسوز و معتمد خود را بشنوید به امید اینکه آنچه احمد توکلی دور نمی‌بیند، رخ ندهد.
احمد توکلی همواره سیاست‌مداری درون نظام و معتمد لایه‌های سخت حاکمیت بوده است که در انتخابات‌ها نیز همواره علیه اصلاح‌طلبان و اعتدال‌گرایان فعالیت کرده است.
او در اعتراض به عملکرد میرحسین موسوی از کابینه استعفا داد. در روزگاری که هاشمی سردار سازندگی بود با چراغ سبز حاکمیت علیه او قد علم کرد و رقیب او شد. همواره بر سیدمحمدخاتمی که پشتوانه ۲۰ میلیون رای را داشت، تاخت و با او نیز رقابت کرد. سال ۸۴ برای جلوگیری از پیروزی هاشمی به نفع قالیباف انصراف داد. با اینکه منتقد احمدی نژاد بود در سال ۸۸ حاضر به حمایت از میر حسین موسوی نشد و در مجالس هشتم و نهم نیز مقابل علی لاریجانی قرار گرفت اما مثل همیشه مغلوب شد.
توکلی در تمام حیات سیاسی‌اش در سال‌های بعد از جنگ مقابل شخصیت‌هایی بود که بعدها مغضوب حاکمیت شدند. آن هم در شرایطی که این افراد یا در اوج قدرت بودن یا اوج محبوبیت.
هاشمی رفسنجانی، سید محمد خاتمی، مهدی کروبی، میرحسین موسوی، علی لاریجانی و حتی محمود احمدی نژاد همگی روزگاری مورد حمله و نقد وی قرار گرفته بودند.
پس اصولا برای این سیستم نمی‌تواند معتمدتر از احمد توکلی وجود داشته باشد. مردی که همه‌ی مخالفانش بر سلامت و اصالت و صداقت وی تاکید دارند. مردی که این روزها حالش همچون وطن خوب نیست و انتشار فیلمی از او در حالی که در اوج بیماری است دلهای همه آنانی که او را می‌شناسند اعم از مخالف و موافق به درد آورده است.
توکلی در این فیلم با حالتی ضعیف و بیمار ولی کماکان دلسوز می‌گوید "کاری نکنید که فقرا بریزند، کاسه کوزه همه را جمع کنند. من این را دور نمی‌بینم". هشداری که باید حاکمیت را اگر نگوییم بترساند، حداقل به فکر فرو ببرد.
توکلی تمام عمر سیاسی خود را صرف خدمت به همین حاکمیت نموده است و نه برچسب فتنه، نه غرب‌گرایی، نه وادادگی، نه نفوذی بودن، نه بی‌بصیرتی و نه ترسو بودن و نه هر برچسب دیگری که در این سال‌ها بهانه‌ای برای حذف برخی بوده است به او نمی‌چسبد.
اما جالب است که حاکمیت حتی حاضر نیست هشدار او را جدی بگیرد. آقای حاکمیت! اگر حاضر به شنیدن صدای امثال تاج زاده ها و دهها دلسوز دیگر نیستید چون آنان را غیرخودی می‌دانید، حداقل صدای این پیرمرد دلسوز و معتمد خود را بشنوید به امید اینکه آنچه احمد توکلی دور نمی‌بیند، رخ ندهد.
منبع:اصلاحات‌پرس
کد مطلب: 186431
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *