۰
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۹
نماینده کاشان و آران و بیدگل ؛

خبرنگاران دیده‌بان امین جمهوری اسلامی هستند

عباسعلی منصوری با تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی اظهار داشت: خبرنگاران با ابزاری که در اختیار دارند در هجمه فرهنگی و جنگ نرم دشمن می‌توانند شکست سنگینی به دشمن وارد کرده و کشور را از گزند تهاجمات فرهنگی و جنگ نرم استکبار جهانی در امان نگه دارند.
خبرنگاران  دیده‌بان امین جمهوری اسلامی هستند
وی خبرنگاران را دیده‌بان امین جمهوری اسلامی دانست و افزود: خبرنگاران به عنوان دیده‌بانی امین برای نظام می‌توانند تحرکات دشمن را زیر نظر داشته و با اطلاع‌رسانی از توطئه‌های دشمن، توطئه آنان را در نطفه خفه کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استرس، مواجه با خطرات، تلاش شبانه‌روزی برای اطلاع‌رسانی صحیح را از ویژگی‌های کار خبر است از این‌رو شغل خبرنگاری در ردیف کارهای سخت و زیان‌آور است.

این مسئول اطلاع‌رسانی، تجزیه و تحلیل مسائل عمومی و تنویر افکار عمومی را هنر خبرنگاران تلاشگر و خلاق عرصه اطلاع‌رسانی دانست و اضافه کرد: امیدواریم خبرنگاران بر نقش مهم و حساسی که در جامعه دارند پافشاری نموده و مسئولان نیز به پاس خدمات بی‌منت اصحاب رسانه قدردان آنان باشند.

منصوری با اشاره به عملکرد و نقش تاثیرگذار خبرنگاران در توسعه و رشد کشور یادآور شد: بیان نقاط ضعف و قوت مدیران می‌تواند زاویه انحراف مدیریتی را به حداقل برساند و موجب رشد و توسعه کشور شود.

به گفته وی در سیستم جامعه، برخی مدیران با فریب افکار عمومی عملکرد خود را به گونه‌ای جلوه می‌دهند که جامعه را به اشتباه می‌اندازند لذا در چنین مواقعی خبرنگاران هستند که می‌توانند نقش روشنگرانه‌ای در این زمینه داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: جامعه‌ای پایدار است که خبرنگاران آن نقش خود را به درستی ایفا کنند و مردم و مسئولان نیز به جایگاه خبرنگاران در جامعه اهمیت بدهند.

به گفته وی فرهنگ تقدیر و تجلیل از خبرنگاران فعال در جامعه جاری و ساری نیست و برخی از مسئولان خبرنگاران دلسوز و امین را مانع رشد و توسعه فعالیت‌های خود می‌دانند در حالی که باید قدردان خبرنگاران به عنوان آینه فعالیت‌هایشان باشند.

وی در پایان متذکر شد: مدیران تلاشگر به دلیل عدم انعکاس عملکردشان به دلایل مختلف گمنام می‌مانند و این خبرنگاران هستند که می‌توانند مدیران خدمتگزار را به مردم معرفی کنند.



کد مطلب: 1866
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *