۰
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۷
محمدرضا میرتاج الدینی؛

تحریم های سنگین غرب نشان دهنده قدرت ملت ایران است

معاون رییس جمهوری در اجرای قانون اساسی گفت: تحریم های ۳۴ ساله غرب علیه كشور، مردم ایران را در برابر آنها آب دیده و مقاوم كرده است.
تحریم های سنگین غرب نشان دهنده قدرت ملت ایران است
 حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا میرتاج الدینی شامگاه شنبه در دیدار روحانیان با استاندار هرمزگان افزود: در شرایطی كه ملت در برابر تحریم ها آب دیده شده تنها باید مواظب دشمنان و گروه ها و جریان های سیاسی باشیم كه با استفاده از ابزار تبلیغات بر مردم فشار وارد نكنند.

وی بیان كرد:جنگ اقتصادی غرب علیه ملت ایران از سال های قبل آغاز شده و كشور سال ها است كه از شرایط شعب ابی طالب عبور كرده و اكنون در شرایط بدر و خیبر قرار داریم.

میرتاج الدینی ادامه داد: قدرت ملت ایران در مقابله با تحریم ها موجب روی آوردن دشمنان به تحریم های سنگین شده است.

معاون رئیس جمهوری اظهارداشت: درهر زمینه ای كه دشمنان ایران را تحریم كرده اند ملت هوشیار ایران توانسته از آن فرصتی برای پیشرفت خود بسازد.

میر تاج الدینی با اشاره به خروج شركت های غربی مانند شل و توتال از عسلویه كه موجب ورود شركت های داخلی به این منطقه وعرصه اقتصادی و افزایش توانمندی های كشور شد، بیان كرد: دولت با مدیریت صحیح توانسته بگونه ای عمل كند كه این ابزار مقابله سیاسی غرب با ملت ایران كمترین اثری در جامعه داشته باشد.

وی بیان كرد:۱۲مرحله ساخت پالایشگاه های گاز عسلویه را شركت های داخلی آماده ساختند و در زمانی كه مراحل آن به ۲۸ برسد كشور روزانه ۷۰۰ میلیون متر مكعب گاز تولید خواهد كرد.

معاون رئیس جمهوری اظهار داشت: امروز نیزبا شدت گرفتن فشار، تحریم و جنگ اقتصادی دشمنان با ملت ایران اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم برای مقابله با دشمنان در دستور كار قرار گرفته است.

میرتاج الدینی اظهارداشت: در اقتصاد مقاومتی مردم باید به سمت استفاده از كالاهای داخلی سوق یابند و تولید كنندگان داخلی نیز باید به افزایش كیفیت محصولات شان فكر كنند.

وی بیان كرد:استفاده مردم از تولیدات داخلی به میزان افزایش كیفیت این محصولات بستگی دارد

کد مطلب: 1873
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *