۰
يکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۰

افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت مبل

رئیس اتحادیه صنف درودگران و مبل سازان تهران در مورد میزان افزایش قیمت مبلمان گفت: امسال نسبت به پارسال افزایش قیمت مبلمان بالای ۱۰۰ درصد بوده است!
افزایش ۱۰۰ درصدی قیمت مبل
به گزارش مردم سالاری آنلاین،رئیس اتحادیه صنف درودگران ضمن اشاره به افزایش بالای 100 درصدی قیمت مبلمان گفت: مواد اولیه به دلیل دلال بازی ها با قیمت واقعی به دست تولیدکننده نمی رسد و باید روی این بخش نظارت جدی صورت گیرد.
علیرضا عباسی اظهار کرد: اگر روی کار تامین کنندگان مواد اولیه نظارت صورت گیرد و قیمت ها کنترل شود تا با یک سود منصفانه مواد اولیه به دست تولیدکننده برسد، تولید در بخش مبلمان رونق می گیرد و قیمت ها نیز کاهش می باید.
رئیس اتحادیه صنف درودگران و مبل سازان تهران افزود: در حال حاضر مواد اولیه با قیمت واقعی به دست تولیدکنندگان محصولات نهایی نمی رسد و تولیدکننده به ناچار مجبور است محصولات تولیدی خود را با قیمت بالاتری بفروشد.
وی ادامه داد: نکته دیگر اینکه اگرچه تولیدکننده مواد اولیه را از کارخانجات می خرد اما این وسط دلال بازی بسیار زیاد است و به همین ترتیب مواد اولیه گران به دست تولیدکننده می رسد.
عباسی اضافه کرد: در حال حاضر بازار وضعیت مناسبی ندارد زیرا قدرت خرید پایین آمده است و فروش به اندازه کافی صورت نمی گیرد.
رئیس اتحادیه صنف درودگران و مبل سازان تهران در مورد میزان افزایش قیمت مبلمان نیز گفت: امسال نسبت به پارسال افزایش قیمت مبلمان بالای ۱۰۰ درصد بوده است.
عباسی اصافه کرد: واردات مبلمان ممنوع است و تولیدکنندگان توانایی پوشش دهی نیاز بازار را دارند اما باید روی تامین کنندگان مواد اولیه مبلمان نظارت جدی صورت گیرد تا مواد اولیه با قیمت واقعی و مناسب به دست تولیدکننده برسد.
وی تاکید کرد: علت گرانی مبلمان مواد اولیه این محصول است زیرا با واسطه گری و دلال بازی قیمت ها را بالا می برند.
منبع:مهر
کد مطلب: 188089
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *