۰
جمعه ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۴۵

آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور

انسداد ۱۵ محور و افزایش ترددهای بین‌شهری
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در ظهر روز جمعه ۲۸ بهمن ماه را تشریح کرد.
آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور
به گزارش مردم سالاری آنلاین،سرهنگ احمد شیرانی، درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت:‌ برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور در حال حاضر ترافیک در مسیرجنوب به شمال محور هراز در محدوده پیست آبعلی نیمه سنگین است. وضعیتی مشابه در آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس و آزادراه کرج – قزوین محدوده های مهرویلا و کوهسار نیز گزارش شده و دیگر محورهای مواصلاتی ترافیک روان است و هیچ مشکلی گزارش نشده است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌ها نیز گفت: گزارش‌های دریافتی در حال حاضر حاکی از جوی آرام درتمامی جاده‌ها و محورهای مواصلاتی کشور است.
وی درباره میزان تردد در جاده‌های کشور نیز اظهارکرد:‌ براساس اطلاعات دریافتی از سامانه‌های ترددشمار در جاده‌های کشور طی شبانه‌روز گذشته تردد در محورهای برون‌شهری نسبت به روز قبل ۱۱.۷ درصد افزایش داشته است. ساعات اوج تردد نیز بین ساعات ۱۶ تا ۱۷ بوده است. بیشترین ترددها نیز در این مدت به ترتیب از آزادراه کرج - قزوین، آزادراه قزوین - کرج، آزادراه تهران - کرج، آزادراه کرج - تهران و محور قرچک - ری انجام شده است.
شیرانی درباره محورهای دارای انسداد یا محدودیت تردد نیز گفت: محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود. همچنین سه محور شریانی ریگان – ایرانشهر، ایذه – دهدز و  یاسوج - اقلید نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا ادامه داد: محورهای خوانسار – بوئین، کوهرنگ – مسجد سلیمان (گردنه های چری ، تاراز و شاه منصوری)، دندی – تخت سلیمان، ایرانخواه - تکاب، لاسم - ارجمند، وازک - بلده، سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، محور جدید هشتگرد – طالقان، گنجنامه – تویسرکان و پونل - خلخال نیز تا اطلاع بعدی مسدود است.
وی با اعلام شماره ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر حتما با این شماره تماس بگیرند و با اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌ها و نیز محورهای دارای انسداد و محدودیت ترافیکی، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای انجام سفرهای خود انتخاب کنند.
کد مطلب: 189661
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *