۰
سه شنبه ۲ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۵

بازارهای ویژه فروش پوشاک استانبول+عکس

استانبول به خاطر زیبایی هر ساله پذیرای گردشگران بسیاری از تمام دنیا و بیشتر  ایران دارد. در کنار تمام نقاط دیدنی و جاذبه‌های تاریخی این شهر، خرید از عمده‌فروشی‌­ها و بازار پوشاک استانبول نیز یکی دیگر از جاذبه‌های این شهر است.
بازارهای ویژه فروش پوشاک استانبول+عکس
استانبول به خاطر زیبایی هر ساله پذیرای گردشگران بسیاری از تمام دنیا و بیشتر  ایران دارد. در کنار تمام نقاط دیدنی و جاذبه‌های تاریخی این شهر، خرید از عمده‌فروشی‌­ها و بازار پوشاک استانبول نیز یکی دیگر از جاذبه‌های این شهر است. در این بازار می‌توانید انواع پوشاک زنانه، بچگانه و مردانه را به همراه ملزومات آن پیدا کنید. هر گاه تصمیم به این سفر داشتید بهتر است بدانید که قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول هواپیمایی ماهان از همه جا مناسب‌تر است.
اگر به خریدکردن علاقه دارید، استانبول مانند بهشتی از مراکز خرید  و بازارهای مختلف است که می‌توانید هرچه دوست دارید را در بازار پوشاک این شهر تهیه نمایید. اگر قصد خرید بلیط هواپیما استانبول و یا رزرو هتل خارجی را دارید با ما همراه باشید تا گشتی در این مراکز خرید بزنیم.
1- بازار آکسارای( Aksaray) اولین بازار پوشاک در استانبول
اولین بازار پوشاک در استانبول که محصولات خود را به‌صورت عمده به فروش رساند، بازار آکسارای بود. این بازار که در یکی از قدیمی‌ترین محله‌های استانبول واقع شده است، شامل خیابان‌ها و جاذبه‌های تاریخی زیادی مانند میدان سلطان احمد، ایاصوفیه است. اما شهرت اصلی بازار آکسارای به دلیل عمده‌فروشی‌های پوشاک آن است. در این بازار انواع پوشاک زنانه و مردانه، کیف، کفش و پارچه با قیمت مناسب و کیفیت خوب پیدا می‌شود.
بازار آکسارای در سال‌های اخیر به محل تجمع ایرانیان تبدیل شده است. در بازار پوشاک آکسارای می‌توانید محصولات باکیفیت را با قیمت مناسب تهیه کنید. با این حال، به یاد داشته باشید که هنگام خرید از فروشگاه‌های عمده‌فروشی پوشاک در این بازار، می‌توانید چانه بزنید و تخفیف بگیرید و مطمئن شوید که فروشنده ضرر نمی‌کند.
همچنین یک بازار زیرزمینی در منطقه Aksara وجود دارد که یکی از بزرگ‌ترین بازارهای پوشاک در شهر است. در این بازار زیرزمینی می‌توانید پوشاک مردانه و زنانه را نیز به‌صورت عمده پیدا کنید. اگرچه اکثر این فروشگاه‌ها اجناس اورجینال را نمی‌فروشند، اما می‌توانید بدلی‌های باکیفیت و قیمت مناسب را در این فروشگاه‌ها پیدا کنید.
آدرس: ترکیه - استانبول/فاتح 34096- آسیم بیک 29/منطقه آکسارای
2- بهترین بازار پوشاک استانبول بازار فاتح (Fatih Istanbul Market)
یکی دیگر از بازارهای پوشاک استانبول بازار فاتح است. این مکان یکی از بهترین فروشگاه‌های عمده‌فروشی لباس در استانبول است. هر مسافری می‌تواند ارزان‌ترین لباس‌های مردانه و زنانه را در این مجتمع پیدا کند. هر هفته چهارشنبه‌ها در بازار پوشاک فاتح بازار پارچه برپا می‌شود. هر چهارشنبه مغازه‌داران اجناس خود را به عموم نشان می‌دهند و خریداران را به خرید اجناس تشویق می‌کنند.
این میدان یکی از یادگارهای دوران بیزانس است که قدمت و رونق این میدان به حدی است که ترک‌ها پس از تصرف این منطقه به آن نام دادند. بیشتر اجناس عرضه شده در این بازار پوشاک ارزان قیمت، لوازم‌خانگی و مواد غذایی است. اگرچه گردشگران معمولاً در این بازار چیزی نمی‌خرند، اما چهارشنبه‌ها برای دیدن شلوغی و شلوغی آن و تماشای مردم محلی و تجارت آنها به این محله سر می‌زنند. اگرچه این بازار عمدتاً به‌عنوان یک فروشگاه عمده‌فروشی پوشاک شناخته می‌شود، اما می‌توانید انواع میوه، سبزی‌ها، پنیر، زیتون، ادویه، ظروف آشپزخانه و غیره را نیز پیدا کنید.
آدرس: ترکیه – استانبول/ محله زِیرِک.فاتح 34083- نوشهیرلی ابراهیم پاشا - شماره: 19
3- بازار محمود پاشا (Mahmut Pasa Bazaar)
یکی دیگر از بهترین عمده‌فروشان پوشاک در این شهر بازار محمود پاشا است. این بازار تاریخی که بین بازار بزرگ واقع شده است، کالاهای ارزان قیمتی با کیفیت قابل قبول ارائه می‌دهد. عمده‌فروشان پوشاک بازار محمود پاشا ارائه دهنده انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه هستند. علاوه بر خرید در بازار محمود پاشا، می‌توانید از جاذبه‌های دیگر نزدیک به این مکان نیز دیدن کنید، از جمله مسجد محمود پاشا که توسط نخست وزیر محمود پاشا ساخته شده است.
 این مطلب را هم بخوانید: سفر به دبی با کشتی کروز
فروشگاه عمده پوشاک محمود پاشا حدود 256 مغازه، 1 حمام عمومی، مقبره، آب آشامیدنی سالم و کیوسک‌های توزیع آب آشامیدنی برای رفاه حال مشتریان دارد. درست است که عمده فعالیت این بازار فروش عمده پوشاک در نظر گرفته شده، اما در اینجا می‌توان صنایع‌دستی، ظروف مسی، ادویه، روسری، لیوان، سوغات ترکیه، طلا و جواهرات، انواع مواد غذایی و ... را نیز یافت.
مانند هر بازار قدیمی در استانبول، چانه زدن برای خرید لباس از عمده‌فروشان بازار مهدی پاشا را فراموش نکنید. در این بازار می‌توان لباس‌های ارزان‌قیمت پیدا کرد؛ ولی خیلی از فروشندگان به توریست‌ها قیمت بالاتری می‌دهند.
آدرس: ترکیه –استانبول/ محله محمود پاشا - فاتح 34120- شماره: 20.
4- بازار مشکل پسندان مرتر (Istanbul Market Merter)
بزرگترین بازار پوشاک استانبول که به راحتی نظر عاشقان و مخصوصاً افرادی که به دنبال رزرو هتل خارجی هستند را به خود جلب می‌کند، بازار مرتر است. در واقع می‌توان گفت که بازار مرتر رکن عمده‌فروشی پوشاک استانبول محسوب شده و پوشاک ترکی از این بازار به تمام دنیا صادر می‌شود.
بازار مرتر استانبول بزرگترین مرکز خرید شهر است که لباس‌های منحصر به فرد، باکیفیت و زیبا را با قیمت‌های مناسب ارائه می‌دهد. یکی از ویژگی‌های این بازار نزدیکی آن به فرودگاه آتاتورک است. این نزدیکی، دسترسی گردشگران و مسافران را به این فرودگاه آسان می‌کند.
یکی دیگر از ویژگی‌های خوب بازار پوشاک این است که به غیر از فروش عمده پوشاک، فروش انفرادی نیز دارد تا خریداران بتوانند نیازهای فردی خود را برآورده کنند. در حراج بازار مرتر می‌توانید شیک‌ترین لباس‌های مجلسی و شب زنانه و همچنین ارزان‌ترین و مقرون به صرفه ترین کیف و کفش را خریداری کنید.
علاوه بر این، می‌توانید از تخفیف‌های ویژه بازار مرتر در جشنواره‌های فروش استانبول در مناسبت‌های خاص مانند جشن‌های نوروز یا سال نو بهره‌مند شوید. یکی از خدمات ارائه شده توسط این بازار پوشاک که محبوبیت بیشتری در بین خریداران پیدا کرده است، تحویل لباس‌های خریداری شده به کشور مقصد است که این بازار را به یکی از بهترین عمده‌فروشی‌های استانبول تبدیل کرده است. قیمت بلیط تهران استانبول هواپیمایی ماهان برای سفر به استانبول و خرید پوشاک افراد زیادی را به خود جذب می‌کند.
آدرس: ترکیه - استانبول/ گورن 34173- محله محمد نصیح عثمان. هالدون تانر - شماره:3
کد مطلب: 189978
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *