۰
دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۰

چرا هتل‌ های شیراز در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری را رزرو کنیم؟

شهر شیراز با وجود آثار تاریخی بسیار گوناگونی که دارد هر ساله میزبان گردشگران داخلی و خارجی زیادی است، به همین جهت باید از نظر محل اقامت و هتل جایگاه مناسبی داشته باشد.
چرا هتل‌ های شیراز در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری را رزرو کنیم؟
شهر شیراز با وجود آثار تاریخی بسیار گوناگونی که دارد هر ساله میزبان گردشگران داخلی و خارجی زیادی است، به همین جهت باید از نظر محل اقامت و هتل جایگاه مناسبی داشته باشد. اگر قصد سفر به این شهر را دارید باید از قبل برای محل اقامت خود برنامه ریزی کنید. با توجه به میزان زیاد گردشگر در این شهر انواع هتل های باکیفیت مانند هتل ساسان شیراز در دسترس مسافران قرار دارند. پس از خرید بلیط و رزرو هتل های شیراز با خیال راحت می‌توانید به مراکز تفریحی، خرید و آثار باستانی آن سر بزنید.
رزرو هتل در شیراز
نکته‌ای که باید هنگام رزرو هتل در این شهر به آن توجه کنید این است که هتلی را انتخاب کنید که در نزدیکی جاذبه‌ های گردشگری قرار داشته باشد تا زمان زیادی را صرف رفت و آمد خود نکنید. به هم جهت ما در این مقاله تصمیم گرفته‌ایم تا به معرفی هتل ‌های شیراز که در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری هستند بپردازیم پس با ما همراه شوید.
هتل بزرگ شیراز
هتل بزرگ شیراز یک هتل پنج ستاره و بسیار لوکس است. این هتل اتاق‌های لوکس و سوئیت‌های گوناگونی دارد که بسته به سلیقه و تعداد نفرات می‌توانید آن‌ها را رزرو کنید. در رستوران این هتل انواع غذاهای بین المللی و ایرانی سرو می‌شود.
از جمله امکانات هتل بزرگ شیراز می‌توان به اتاق‌های بزرگ متصل به هم برای خانواده‌های پرجمعیت، دسترسی بسیار آسان به فرودگاه، رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی و... اشاره کرد. این هتل ۱۴ طبقه با ۱۵۸ اتاق دارد و از نظر موقعیت مکانی در فاصله بسیار اندکی از جاذبه‌های دیدنی شیراز مانند باغ جهان نما، حافظیه، سعدیه و دروازه قران قرار دارد.
هتل چمران شیراز
اگر در سفر خود به شیراز قصد دیدن کوچه باغ‌ها و طبیعت زیبا در کنار آثار تاریخی آن را دارید پیشنهاد ما این است که در هتل چمران اقامت کنید. هتل چمران یکی از مشهورترین هتل‌های شیراز است که بلندترین هتل این شهر نیز شناخته می‌شود.
این هتل 30 طبقه بوده و دارای امکانات بسیار متنوعی مانند رستوران فرنگی، سنتی، ایرانی، دریایی، ماساژ درمانی، مجموعه ورزشی، تفریحات هیجان انگیز، پارکینگ، حمام مراکشی، کنسول بازی و... است.
هتل هما شیراز
یکی دیگر از بهترین هتل ‌های شیراز که در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری قرار دارد هتل هما است. یکی از نکات جالب درباره این هتل این است که در منطقه‌ای قرار دارد که دسترسی به بسیاری دیگر از نقاط شهر شیراز را فراهم می‌کند.
اگر قصد داشتید در این هتل اقامت کنید به هیچ عنوان اجرای زنده موسیقی در کافه تریا هتل را از دست ندهید. هتل هما هشت طبقه با ۲۱۲ اتاق و ۲۲ سوئیت دارد و به دلیل موقعیت خود تمامی اتاق‌های این هتل چشم انداز بسیار زیبایی به کوه‌های بلند یا باغ پر گل دارند.
هتل زندیه شیراز
هتل زندیه یک هتل پنج ستاره و بسیار لوکس با معماری سنتی در شهر شیراز است که در نزدیکی مراکز گردشگری و تاریخی مانند ارگ کریم خان، مسجد نصیرالملک و بازار و حمام وکیل قرار دارد. این هتل سه طبقه و ۷۵ سوئیت و اتاق دارد.
تمام اتاق‌ها امکانات و خدمات مجللی را به مهمانان خود ارائه می‌دهند. از جمله امکانات هتل زندیه شیراز می‌توان به سالن بدنسازی، بازارچه سنتی، گالری صنایع دستی، حمام سنتی، استخر، رستوران فرنگی و سنتی و... اشاره کرد‌.
هتل کریم خان شیراز
اما از معرفی هتل‌های پنج ستاره‌ای که نزدیک جاذبه‌های تاریخی هستند بگذریم، هتل کریم خان شیراز یک هتل چهار ستاره نوساز و زیبا است. این هتل در بین دیگر هتل‌ های شیراز با توجه به معماری سبک قدیمی و آجری‌اش، بسیار مورد توجه قرار دارد.
از طرفی دیگر این هتل به جاذبه‌های گردشگری مانند حافظیه، سعدیه، حرم شاهچراغ، مجموعه زندیه، مراکز خرید شیراز و باغ ارم دسترسی بسیار آسانی دارد. بنابراین با طی­کردن مسافت بسیار کوتاهی می‌توانید از این مکان‌های نامبرده شده دیدن کنید.
هتل کریم خان شش طبقه و ۶۳ اتاق دارد که از معماری مدرن و ایرانی برخوردار هستند. امکانات مناسب این هتل یکی دیگر از نقاط قوت آن است. از جمله امکانات هتل می‌توان به رستوران، کافی شاپ، چایخانه سنتی، خدمات ترانسفر، فروشگاه صنایع دستی، اینترنت رایگان، مجموعه ورزشی و... اشاره کرد.
هتل آریو برزن شیراز
هتل آریو برزن شیراز یکی دیگر از هتل‌ های چهار ستاره قدیمی ولی بازسازی شده است که با در اختیار داشتن امکانات مدرن و مناسب می‌تواند میزبان خوبی برای اقامت شما باشد. این هتل پنج طبقه و ۵۱ اتاق دارد و در خیابان رودکی شیراز در نزدیکی جاذبه‌ های گردشگری مانند ارگ کریم خان، حرم شاهچراغ، بازارها و مراکز خرید قرار گرفته است.
از جمله امکانات و خدمات این هتل می‌توان به اینترنت رایگان، صندوق امانات، تاکسی سرویس، فروشگاه صنایع دستی، پارکینگ رایگان، خدمات ترانسفر، آژانس مسافرتی، سالن بیلیارد و... اشاره کرد.
هتل ساسان شیراز
هتل ساسان شیراز یکی از بهترین هتل‌ های سه ستاره‌ای است که در مرکز شهر قرار دارد. این هتل با داشتن اتاق‌های راحت و دنج و همچنین خدمات عالی مانند رستوران بیرون بر، خدمات تبدیل ارز، خدمات تور، خودپرداز، پاور سویچ، صبحانه رایگان، لاندری، سیستم تهویه مطبوع و... توانسته فضایی بسیار عالی و دلنشین را برای مسافران خود تدارک ببیند تا آن‌ها با خیال راحت در این هتل اقامت کنند.
علاوه بر امکانات نام برده شده هتل ساسان با جاذبه ‌های گردشگری شیراز مانند سعدیه، حافظیه، بازار وکیل، باغ ارم، باغ‌های شاپوری، عفیف آباد، مجموعه تاریخی زندیه، مراکز خرید آفتاب، زیتون، سپهر، ستاره و... فاصله بسیار اندکی دارد.
از طرف دیگر به دلیل قرارگیری ایستگاه اتوبوس و مترو در نزدیکی هتل شما می‌توانید در هزینه رفت و آمد خود بسیار صرفه­جویی کنید. همچنین هتل ساسان شیراز برای گردشگران خارجی و داخلی خود تورهای گشت درون شهری و برون شهری نیز ارائه می‌دهد.
فلای تودی، معتبرترین مرجع رزرو هتل های شیراز
شهر شیراز با داشتن تمدن و فرهنگ غنی و همچنین جاذبه‌های گردشگری بسیار فوق العاده سالانه گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. هدف بسیاری از گردشگران از آمدن به شیراز این است که از مکان‌های تاریخی این شهر دیدن کنند. برای رزرو متنوع ترین هتل های شیراز می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. در این سایت با یک مقایسه ساده میان امکانات و قیمت اتاق ها به راحتی می‌توانید مناسب ترین گزینه را با توجه به بودجه خود رزرو کنید. فلای تودی ارزانترین مرجع خرید بلیط تهران شیراز و بلعکس با پشتیبانی 24 ساعته است.
کد مطلب: 191079
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *