۰
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۴:۴۷

درخواست افزایش قیمت بلیت هواپیما روی میز وزیر راه

دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی از مکاتبات ایرلاین‌ها با وزارت راه و شهرسازی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما خبر داد.
حمید غوابش در گفتگو با مهر با اشاره به مکاتبه با وزارت راه و شهرسازی برای افزایش قیمت بلیت هواپیما، گفت: مکاتبات زیادی با وزارت راه و شهرسازی انجام شده است و ایرلاین ها در جلسات هفتگی با وزیر این مشکلات را مطرح می کنند.

دبیر انجمن شرکتهای هواپیمایی افزود: وزیر هم تاکنون پیشنهاد ایرلاین ها را برای افزایش قیمت بلیت هواپیما رد نکرده اما در حال حاضر جواب قاطعی هم به ایرلاین ها داده نشده است.

وی در خصوص افزایش هزینه ایرلاین ها، اظهار داشت: عوامل زیادی هزینه های ایرلاین ها را افزایش داده است که باید این افزایش هزینه ها از منبعی پوشش داده شود و تنها محل درآمد ایرلاین ها هم افزایش قیمت خدمات بار، مسافر و بلیت است.

غوابش با بیان اینکه قیمت منابع درآمدی ایرلاین ها هم باید افزایش پیدا کند، بیان کرد: تازمانیکه قیمت ها افزایش پیدا نکند شرکت های هواپیمایی اصراری به افزایش قیمت ندارند زیرا اثر منفی بر میزان تقاضا دارد اما در حال حاضر راهی برای ایرلاین ها نمانده است.

وی به آزادسازی نرخ بلیت هواپیما از ابتدای سال ۹۲ اشاره کرد و گفت: ازسال آینده آزادسازی نرخ بلیت هواپیما اجرایی می شود اما برای امسال باید قیمت بلیت افزایش یابد تا هزینه های ایرلاین ها را پوشش دهد.
کد مطلب: 2157
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *