۰
دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۰۰
استقلال۲ – گل گهر ۱

پیروزی سخت آبی‌ها در شب جنجالی آزادی

تیم استقلال در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف گل‌گهر رفت و در پایان با نتیجه ۲ بر یک پیروز شد.
پیروزی سخت آبی‌ها در شب جنجالی آزادی
به گزارش مردم سالاری آنلاین،تیم استقلال امروز از هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان گل‌گهر بود که این دیدار در نهایت با نتیجه ۲ بر یک به پایان رسید.
آرمین سهرابیان مدافع سال‌های گذشته استقلال در دقیقه ۲۴ زننده تک گل شاگردان قلعه‌نویی در این دیدار بود و رضا میرزایی هم در دقیقه ۱+۹۰ گل مساوی آبی‌پوشان را به ثمر رساند. این پایان کار نبود و تیم استقلال در دقیقه ۱۱+۹۰ توسط کوین یامگا از روی نقطه پنالتی گل دوم بازی را به ثمر رساند.
استقلال با این نتیجه ۴۳ امتیازی شد و اختلافش با دو تیم پرسپولیس و سپاهان بیشتر شد.
ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، رافائل سیلوا (۶۴ - پیمان بابایی)، عارف غلامی، جعفر سلمانی (۷۶ - رضا میرزایی)، کوین یامگا، روزبه چشمی، سعید مهری (۷۶ - آرمان رمضانی)، آرش رضاوند، مهدی قایدی (۸۷ - امیرعلی صادقی)، محمد محبی و ارسلان مطهری (۶۴ - امید حامدی‌فر).
ترکیب گل‌گهر سیرجان: محمدحسین اکبرمنادی، شایان مصلح، مسیح زاهدی، آرمین سهرابیان، مهدی تیکدری (۸۲ - بهنام برزای)، مهران گلزاری، امین پورعلی، نوید عاشوری (۵۵ - اریک بایناما)، مرتضی تبریزی (۶۱ - امین قاسمی‌نژاد)، رضا شکاری (۵۵ - کی‌روش استنلی) و محمدرضا حسینی.
داور مسابقه:  موعود بنیادی‌فر
شاگردان ساپینتو نیمه نخست را بسیار خوب شروع کردند و با ایجاد حملاتی روی دروازه گل‌گهر شاگردان قلعه‌نویی را در همان دقایق ابتدایی تحت فشار گذاشتند اما برخلاف جریان بازی شاگردان قلعه‌نویی روی خطای غیرمستقیم در میانه‌های میدان با استفاده از یک کار تمرین شده به گل اول رسیدند.
گل‌گهری‌ها در دقیقه ۲۴ روی یک ضربه شروع مجدد در میانه میدان توپ را به پشت مدافعان استقلال برای رضا شکاری ارسال کردند و این بازیکن روی یک صحنه مشکوک به آفساید صاحب توپ شد اما داور اعتقادی به ادامه بازی داشت و شکاری پس از رسیدن به توپ خود را به داخل محوطه جریمه رساند و سیلوا را نیز جا گذاشت و حسینی که از دروازه بیرون آمده بود نیز نتوانست مانع پاس خطرناک این بازیکن گل‌گهر شود, پاس شکاری از روی خط عرضی به آرمین سهرابیان رسید و این بازیکن با بغل پای ساده دروازه خالی استقلال را باز کرد تا گل‌گهر به گل برتری برسید.
در ادامه استقلالی‌ها فرصتی برای تغییر نتیجه در این نیمه بدست نیاوردند تا شاگردان گل‌گهر تیم برتر نیمه نخست باشند.
در نیمه دوم شاگردان ساپینتو یکپارچه حمله شدند اما دفاع تیمی گل‌گهر در نیمه خودشان مانع ایجاد موقعیت خطرناک روی دروازه این تیم شد. 
در ۱۰ دقیقه پایانی استقلال که دنبال رسیدن به گل تساوی بود، فشار حملاتش را چند برابر کرد و از چپ و راست روی دروازه حریف توپ ریخت اما دفاع چند لایه و کم اشتباه شاگردان قلعه نویی اجازه نداد دروازه باز شود.
در شرایطی که بازی وارد وقت اضافه شده بود، رضا میرزایی بازیکن تعویضی آبی پوشان با پاس رو به عقب آرمان رمضانی دیگر تعویضی آبی پوشان و روی یک ضربه زیبا و تماشایی دروازه گل گهر را باز کرد تا کار به تساوی کشیده شود.
داور برای این دیدار ۵ دقیقه وقت اضافه گرفته بود که در دقیقه ۹۵:۴۷ ورود رضا میرزایی به محوطه جریمه گل گهر با خطای مدافعان حریف مواجه شد و بنیادی فر اعلام پنالتی کرد که این تصمیم با اعتراض شدید بازیکنان سیرجانی همراه و بازی چند دقیقه متوقف شد.
بعد از آرام شدن بازی داور به باگناما مهاجم تیم گل گهر کارت قرمز مستقیم نشان داد و او را از بازی اخراج کرد.
ضربه پنالتی را کوین یامگا به گل برتری آبی پوشان تبدیل کرد.
استقلال با این پیروزی ۴۳ امتیازی شد و فاصله اش با صدر جدول ۳ امتیاز شد. گل گهر هم با این شکست ۳۷ امتیازی باقی ماند. در صدر جدول سپاهان ۴۶ و پرسپولیس ۴۵ امتیازی هستند.
کد مطلب: 191110
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *