۰
پنجشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۰

درخواست شهرداری تهران از رئیس جمهور برای پذیرش مسئولیت کودکان کار

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از آمادگی صدرصد شهرداری تهران برای پذیرشت مسئولیت کودکان کار به شرط ارائه ساختار و اعتبارات آن خبرداد.
درخواست شهرداری تهران از رئیس جمهور برای پذیرش مسئولیت کودکان کار
به گزارش مردم سالاری آنلاین، «احمد احمدی صدر» مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در گفت و گو با ایلنا درباره ساماندهی کودکان کار و طرح حرفه آموزی، استعداد یابی و توانمندسازی این کودکان در شهرداری تهران گفت: ما برای ساماندهی کودکان کار یک بسته شامل حرفه آموزی و توانمندسازی و استعدادیابی کودکان کار را پیشنهاد دادیم و پیگیر هستیم تا این طرح انجام شود.
وی ادامه داد: در اجرای این طرح چنانچه سازمان های متولی این پیشنهاد را پذیرفته و انجام دادند ما هم در کنار آن ها هستیم اما چنانچه دستگاههای متولی نیامدند، پیشنهاد ما به دولت این بود تا مسئله کودکان کار که شامل اعتبار و ساختار آن است را به صورت کامل از سایر دستگاهها گرفته و به شهرداری واگذار کنند ما نیز کار را انجام می دهیم.
مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه این مستلزم این است که هم ساختار و هم اعتبار به ما داده شود، تصریح کرد: در واقع دولت ساختار و اعتباری که در حوزه کودکان کار را به سایر نهادها داده است از آن ها پس گرفته و به ما واگذار کنند و با توجه به رعایت مدیریت یکپارچه شهری، مدیریت این موضوع را به ما واگذار کنند و دستگاههای دیگر نیز در این حوزه تمکین کنند یعنی در این ساختار قرار بگیرند و اعتبار لازم را به ما بدهند. ما هم صفر تا صد این کار را کمتر از یکسال انجام خواهیم داد.
احمدی صدر گفت: از همین رو از سوی شهرداری تهران به رئیس جمهور نامه ای نوشته و ارسال شده است و رئیس جمهور نیز دستور بررسی این موضوع را دادند که بین ما و مجموعه های دولتی مکاتباتی انجام شده است و طرح توجیهی در حال تدوین است تا برای دولت ارسال کنیم و اگر دولت این موضوع را بپذیرد ما آمادگی صددرصد برای پذیرش مسئولیت کودکان کار به شرط ارائه ساختار و اعتبار آن را داریم.
کد مطلب: 191284
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *