۰
يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۳۴

نمایندگان کمیسیون اجتماعی در شوراهای کشوری به صحن علنی مجلس معرفی شدند

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از انتخاب نمایندگان کمیسیون اجتماعی در شوراها و مجامع کشوری خبرداد و گفت که انتخاب این افراد در صحن علنی مجلس باید به تایید نمایندگان برسد.
عبدالرضا عزیزی در گفتگوبا مهر به جلسه عصر امروز کمیسیون اجتماعی مجلس اشاره کرد و گفت: در جلسه امروز انتخابات مجامع و شوراهای مرتبط با کمیسیون اجتماعی برگزار و نمایندگان کمیسیون برای انتخاب نهایی به صحن علنی مجلس معرفی شد.

وی افزود: آقایان سید محمد مهدی پورفاطمی و فرج الله عارفی برای عضویت در شورای عمومی موسس انجمن ملی حمایت از مصرف کنندگان، مهدی عیسی زاده و حسین طلا برای هیئت عالی گزینش کشور و محسن علیمردانی و ایرج عبدی برای عضویت در شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی انتخاب شدند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: همچنین آقایان ناصر کاشانی و شهروز افخمی برای شورای حقوق و دستمزد، سالار مرادی و شهروز افخمی برای عضویت در شورای نظارت بر تعیین تکلیف معلمین حق التدریس و آموزشیاران نهضت سواد آموزی انتخاب شدند.

عزیزی همچنین عنوان کرد که نمایندگان کمیسیون اجتماعی مجلس برای عضویت در شورای توسعه مدیریت و ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی که در میان کمیسیونهای تخصصی مجلس تنها نمایندگان کمیسیون اجتماعی درآن عضو هستند انتخاب شدند.

وی اعلام کرد: آقایان ضرغام صادقی و عباس قائد رحمت در شورای توسعه مدیریت و آقایان علیرضا محجوب، مجتبی رحماندوست، عباس صلاحی و عباس قائد رحمت برای عضویت در ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی به صحن علنی مجلس معرفی شدند.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس همچنین به برگزاری انتخابات کارگروه های تخصصی کمیسیون اجتماعی مجلس اشاره کرد و گفت: کارگروه کارآفرینی، اشتغال و روابط کار، کارگروه رفاه و امنیت اجتماعی، کارگروه ایثارگران، کارگروه جمعیت و حمایت از خانواده و کارگروه موارد خاص از کارگروه‌هایی بود که انتخابات آن برگزار شد.
کد مطلب: 1946
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *