۰
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۰۰

نشست تخصصی نقد نمایش «نئورئالیسم» برگزار شد

نشست نقد نمایش «نئورئالیسم» به نویسندگی و کارگردانی سلمان سامنی شب گذشته با حضور منتقدین برجسته تئاتر کشور در عمارت ارغوان برگزار شد.  
نشست تخصصی نقد نمایش «نئورئالیسم» برگزار شد
به گزارش مردم سالاری آنلاین، به نقل از روابط‌عمومی گروه، نشست تخصصی نقد نمایش «نئورئالیسم» به نویسندگی و کارگردانی سلمان سامنی شامگاه جمعه، بیست و نهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، در عمارت ارغوان و در سالن اجرای نمایش برگزار شد.  
 این جلسه نقد در جمع گروهی از تماشاگران و منتقدان برجسته تئاتر کشور از جمله رضا آشفته (پژوهشگر، منتقد و روزنامه‌نگار)، محسن خیمه‌دوز (مدرس دانشگاه، منتقد و روزنامه‌نگار)، دکتر اکبر جباری (استاد فلسفه و مدرس دانشگاه)، دکتر نیلوفر ثانی (پژوهشگر و منتقد تئاتر)، آریو راقب‌کیانی (کارگردان تئاتر و منتقد) به عنوان منتقدین مراسم و محمدحسین خدایی (منتقد و پژوهشگر) به عنوان مجری حضور داشتند در حضور سلمان سامنی نویسنده و کارگردان و گروه بازیگران به نقد و بررسی این اثر نمایشی پرداختند. 
نمایش «نئورئالیسم» به نویسندگی و کارگردانی سلمان سامنی و تهیه‌کنندگی مشترک رسول احمدی و محمود چناری از حضور بازیگرانی همچون(به ترتیب حروف الفبا): رسول احمدی، حمید باهوش، فاطمه زارعی، حدیث سرچشمه‌پور، مائده شهوازیان، علی عباسی، سارا علاقمند و لیدا وعیدی بهره می‌برد. همچنین از عوامل این نمایش ۷۰دقیقه‌ای، می‌توان به؛ (دستیاران کارگردان: سارا علاقمند و سارا صادقی)، (طراح گریم: وحدت سرچونی)، (طراح نور: محمد سعیدی)، (ساخت تیزر: عکاس و فیلمبردار: گئورگ هارطنی)، (طراح دکور: رویا عابدیان عمران)، (تامین دکور: saghishamlooart و Sako و decorativearte )، (اجرای نور و صدا: علی علی‌اصغری)، (روابط عمومی: سارا احمدیان)، (مدیر امور رسانه: امیر پارسائیان‌مهر)، (طراحی پوستر و بروشور: صادق حسینی) اشاره کرد.
سامنی که پیش از این تجربه کارگردانی نمایش «چشم‌ها چرا نمی‌بینند»، فیلم مستند «تاریخ همگان» و چندین پروژه هنری و ادبی را در کارنامه خود دارد، در اشاره به خلاصه این نمایش اینگونه عنوان می‌کند که:  نئورئالیسم داستان گم گشتگی زندگی دختری در میان مرزهای واقعیت و خیال است چرا که توان رویارویی با سیمای دهشتناک حقیقت را ندارد. این خبر در پایان خاطرنشان می‌کند، فروش بلیت روزهای جدید نمایش «نئورئالیسم» در سایت تیوال آغاز شده و مخاطبان گرامی می‌توانند برای تهیه بلیت به این سایت مراجعه و یا حضورا به گیشه تماشاخانه ارغوان مراجعه نمایند.
کد مطلب: 195984
برچسب ها: نئورئالیسم تئاتر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *