۰
يکشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۳۰

آخرین وضعیت درگیری مسلحانه مرزبانان ایران با طالبان در حوزه هنگ مرزی زابل

در پی درگیری مرزی نیروهای طالبان با مرزبانان ایران در منطقه ساسولی حوزه هنگ مرزی زابل ، یک نفر از مرزبانان غیور شهید و دو نفر دیگر مجروح شده اند.
آخرین وضعیت درگیری مسلحانه مرزبانان ایران با طالبان در حوزه هنگ مرزی زابل

به گزارش مردم سالاری آنلاین، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی فراجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی درگیری مرزی نیروهای طالبان با مرزبانان ایران در منطقه ساسولی حوزه هنگ مرزی زابل، یک نفر از مرزبانان غیور شهید و دو نفر دیگر مجروح شده‌اند.

در این درگیری که با آتش پرحجم مرزبانان همراه بود، تلفات شدیدی نیز به افراد تحت امر طالبان وارد شده است که اخبار تکمیلی آن متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اوضاع در مرز ایران و افغانستان تحت کنترل است

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به درگیری مرزی روز شنبه در مرز ایران و افغانستان گفت: اوضاع در مرز دو کشور تحت کنترل نیروهای مستقر در مرز و آرام است.

گفت‌ وگوهای مرزی بین مقامات محلی ایران و افغانستان انجام شد و دو طرف درباره ادامه گفت‌وگوها برای روشن شدن علت درگیری توافق کردند.

هویت مرزبان شهید کشورمان

سرباز وظیفه "مهدی احمدی"  در حین حراست و پاسداری از مرزهای عزت و شرف ایران اسلامی در درگیری مسلحانه با نیروهای تحت امر طالبان در نقطه صفر مرزی ایران و افغانستان به فیض شهادت نائل آمد.

گفتنی است شهید "محمد مهدی احمدی" ساکن استان خراسان شمالی بود.

کد مطلب: 196430
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *