۳
۲
چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۶

انتقاد بی سابقه روزنامه جمهوری اسلامی از آیت الله جنتی

تصویر صفحه اول شماره امروز روزنامه جمهوری اسلامی
تصویر صفحه اول شماره امروز روزنامه جمهوری اسلامی

روزنامه جمهوری اسلامی در شماره امروز خود در ستون جهت اطلاع، به طور بیسابقه ای از آیت الله احمد جنتی انتقاد کرد به نقل از خوانندگان خود نوشت : اگر آيت‌الله جنتي نمي‌توانند از عصباني شدن خودداري كنند بهتر است از امامت نماز جمعه معاف شوند.
به گزارش پایگاه خبری فریادگر، روزنامه جمهوری اسلامی که به مدیرمسئولی مسیح مهاجری منتشر می شود امروز در ستون جهت اطلاع نوشت : "طي روزهاي اخير تعداد زيادي از خوانندگان روزنامه در تماس‌هاي تلفني از نوع اظهارات آيت‌الله جنتي در نماز جمعه تهران و بكار بردن تعبيرات زننده انتقاد كردند. آنها مي‌گويند خطيب جمعه در عين حال كه حق دارد از هر كس كه لازم ميداند انتقاد كند، بايد انتقادها با الفاظ و عباراتي متناسب با حرمت و قداست نماز جمعه باشند زيرا خطبه‌هاي نماز جمعه به جاي دو ركعت نماز محسوب مي‌شوند و بكار بردن الفاظ نامناسب با جايگاه نماز منافات دارد. اين افراد، اين نكته را هم گفتند كه اگر آيت‌الله جنتي نمي‌توانند از عصباني شدن خودداري كنند بهتر است از امامت نماز جمعه معاف شوند."
این انتقاد پس از آن در این روزنامه منتشر شده که آیت الله جنتی در نماز جمعه گذشته تهران، الفاظی را به کار برد که به زعم برخی صاحبنظران، مخاطب آن هاشمی رفسنجانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است.

کد مطلب: 19874
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


مهدی
امیدوارم آقای جنتی بیشتر به این موضوع توجه کنند. در ضمن فکر می کنم فقط آقای مسیح مهاجری می تواند از آقای جنتی انتقاد کند هرچند که روزنامه جمهوری اسلامی هم این انتقاد را از قول خوانندگان خود نوشته است!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
تمام متخصصین اذعان دارند که بالای 80 سال کار مفیدی نمیتوان کرد و بهمین علت ایت ا... هاشمی رد شد شایسته است ایت ا... جنتی هم خودرا باز نسشته کند اخر یک بام و دو هوا که نمیشود
Iran, Islamic Republic of
فقط دکتر عارف اصلح است ایشان پیشگام در قانونگرایی است