۰
شنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲ ساعت ۲۰:۳۶

یک کشته بر اثر حادثه تیراندازی در سرپل ذهاب

سیروس صادقی گفت: شب گذشته(جمعه) یک خانم به همراه فرزند خردسالش سرنشین یک دستگاه وانت نیسان در خیابان قائم به سمت چهار احمد ابن اسحاق(ره) و داخل شهر در حرکت بوده که توسط ۲ دستگاه خودروی سواری سمند و در یک تعقیب و گریز هدف تیراندازی قرار گرفته است.
یک کشته بر اثر حادثه تیراندازی در سرپل ذهاب
به گزارش مردم سالاری آنلاین به نقل از ایسنا،معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری سرپل ذهاب از کشته شدن یک نفر بر اثر تیراندازی در یکی از خیابان‌های این شهر خبر داد.

سیروس صادقی با اعلام اخرین جزییات این حادثه افزود: شب گذشته(جمعه) یک خانم به همراه فرزند خردسالش سرنشین یک دستگاه وانت نیسان در خیابان قائم به سمت چهار احمد ابن اسحاق(ره) و داخل شهر در حرکت بوده که توسط ۲ دستگاه خودروی سواری سمند و در یک تعقیب و گریز هدف تیراندازی قرار گرفته است.معاون سیاسی اجتماعی فرماندار سرپل ذهاب گفت: در این حادثه یکی از خورودهای سواری سمند توسط اسلحه کلاش ۶ عدد گلوله به سمت خودروی وانت نیسان شلیک کرد که در این تیراندازی خانم سرنشین نیسان از ناحیه کمر مورد اصابت گلوله قرار گرفته و در حین انتقال به بیمارستان شهدا بر اثر خونریزی زیاد فوت کرد.

صادقی ادامه داد: طبق گزارش پلیس انتظامی شهرستان تا این لحظه عاملان تیراندازی شناسایی و دستگیر نشده اند اما تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی برای شناسایی و دستگیری عاملین تیراندازی ادامه دارد.وی گفت: تلاش برای شناسایی قاتل یا قاتلین این واقعه توسط نیروهای انتظامی و امنیتی در حال انجام است و خبرهای تکمیلی به اطلاع مردم خواهد رسید.

صادقی افزود: در شبکه های اجتماعی در خصوص زخمی شدن ۲ تن دیگر در این حادثه مطالبی انتشار یافته که به طور دقیق معلوم نیست و گزارش نیروی انتظامی تاکنون در خصوص این حادثه فوت یک نفر بوده و هنوز جزئیات دقیق و علت حادثه مشخص نشده است.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و ۴۸ کیلومتر مرز با عراق دارد.

کد مطلب: 199236
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *