۰
سه شنبه ۲۷ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۸

واکنش رادان به انتقادات احمدی نژاد

وي درباره انتقادات رييس‌جمهور به فعاليت نيروي انتظامي به ايسنا گفت: نيروي انتظامي انتقادات را به گوش جان مي‌شنود.
جانشين فرمانده ناجا ضمن تشريح اقدامات و عملكرد پليس در ماه مبارك رمضان گفت: پليس برابر قانون و شرع با افرادي كه تظاهر به روزه‌خواري در ملاء‌عام و همچنين استعمال دخانيات مي‌كنند، برخورد مي‌كند.

به گزارش ايسنا، سردار احمدرضا رادان در حاشيه اولين جلسه آموزشي مديريت كيفيت پليس پيشگيري ناجا (مكنا) در مورد اقدامات پليس در ماه مبارك رمضان گفت: در ماه مبارك رمضان دو موضوع جدي مورد توجه ماموران نيروي انتظامي است به گونه‌اي كه ما معتقد هستيم كه در جامعه‌اي فعاليت مي‌كنيم كه مردم خوب، متديني داريم به گونه‌اي كه مردم در برخي ماه‌هاي مقدس همچون ماه‌رمضان خود را ملزم به انجام مباحث ديني مي‌كنند به گونه‌اي كه حتي با فرارسيدن ماه رمضان سرقت خرد نيز كاهش مي‌يابد.

وي با بيان اينكه نيروي انتظامي تلاش دارد تا در ماه مبارك رمضان امنيت مطلوب‌تري را براي مردم فراهم كند، گفت: پليس برابر قانون و شرع در بحث تعداد اندكي كه تظاهر به روزه‌خواري مي‌كنند، با آنان برخورد مي‌كند.

وي با بيان اينكه در ماه مبارك رمضان خوردن و آشاميدن در ملاء‌عام ممنوع است گفت: بر اساس قانون خوردن و آشاميدن در ماه مبارك رمضان ممنوع و پليس برابر قانون با اين افراد برخورد مي‌كند.

به گفته وي خودروهايي كه سرنشينان آن تظاهر به روزه‌خواري مي‌كنند، توقيف و براي آنان پرونده قضايي تشكيل خواهد شد.

جانشين فرمانده ناجا همچنين در مورد استعمال دخانيات در ماه رمضان گفت: پليس به حكم حكومتي نگاه مي‌كند و برابر قانون استعمال دخانيات ممنوع و پليس با آن برخورد مي‌كند.

رادان در مورد فعاليت اغذيه‌فروشان نيز گفت: تلاش داريم بتوانيم در سراسر كشور، نيازمندي‌هاي به حق مردم را تامين و تعريف كنيم تا اقلام در اختيار مردم قرار گيرد.

وي درباره انتقادات رييس‌جمهور به فعاليت نيروي انتظامي به ايسنا گفت: نيروي انتظامي انتقادات را به گوش جان مي‌شنود.

جانشين فرمانده ناجا با بيان اينكه ما در چرايي اجراي طرح‌ها بحثي نداريم اما در بحث اجراي ماموريت‌ها بحث‌هايي وجود دارد گفت: نيروي انتظامي همواره به انتقادات توجه ويژه‌اي داشته است.

رادان با بيان اينكه همواره فرهنگ‌سازي، اولي به اجراي سلبي است، گفت: به نظرم بخشي از فرمايشات رييس‌جمهور متوجه وظيفه ارگان‌هايي بوده كه بايد در اين طرح‌ها حضور مي‌داشتند.
کد مطلب: 200
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *