۰
جمعه ۲۹ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۹

احضار نجار و شیخ‌الاسلامی به مجلس

وزرای کشور و تعاون، کار و رفاه اجتماعی هفته آینده برای پاسخگویی به پرسش تعدادی از نمایندگان به کمیسیون برنامه و بودجه مجلس می‌روند.
به گزارش فارس، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه هفته آینده طی جلساتی، رسیدگی به طرح نجات و احیای دریاچه‌ها و تالاب‌های کشور را ادامه می‌دهند.
ادامه بررسی طرح تسری فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان‌های پزشکی قانونی کشور و انتقال خون ایران به کارمندان سازمان بهزیستی کشور و ادامه رسیدگی به طرح الزام دولت به تمرکززدایی، از دیگر دستور کارهای جلسات هفته بعد کمیسیون برنامه و بودجه است.
سؤال مهدی عیسی‌زاده نماینده شاهین‌دژ و تکاب از مصطفی محمدنجار وزیر کشور هفته آینده در کمیسیون مذکور بررسی می‌شود.
سؤالات فتح‌الله حسینی نماینده قصرشیرین و سر پل‌ذهاب از عبدالرضا شیخ‌الاسلامی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، طرح تأمین کالاهای اساسی برای قشر آسیب‌پذیر، طرح اصلاح تبصره ماده ۳۲ و الحاق دو تبصره به مواد ۴۴ و ۴۵ قانون مدیریت خدمات کشوری و جزئیات طرح اداره صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، نیز در کمیسیون برنامه و بودجه پارلمان بررسی می‌شود.
کارگروه اقتصادی کمیسیون روز یکشنبه به بررسی طرح اصلاح تبصره یک ماده قانون برنامه پنج‌ساله پنجم توسعه و رسیدگی به طرح تأسیس سازمان غیردولتی جهاد اقتصادی می‌پردازد.
کار گروه اجتماعی کمیسیون روز سه‌شنبه طرح تسری قانون فوق‌العاده خاص کارمندان سازمان‌های پزشکی‌قانونی کشور و انتقال خون ایران به کارکنان مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی را مورد رسیدگی قرار می‌دهد.
کارگروه عمومی و رفاهی کمیسیون برنامه بودجه روز سه‌‌شنبه بررسی اصلاح قانون دفاتر اسناد رسمی و کانون سردفتران و دفتریاران را ادامه می‌دهد.
کد مطلب: 20034
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *