۰
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۰۸:۴۵

بلیت قطار برای اربعین گران نمی‌شود

مدیرعامل شرکت راه‌آهن تاکید کرد: قیمت بلیت انواع قطار در ایام اربعین کمتر از ۴٠٠ هزار تومان خواهد بود و هیچ گونه افزایشی پیدا نمی‌کند.
بلیت قطار برای اربعین گران نمی‌شود

به گزارش مردم سالاری آنلاین، میعاد صالحی در نشست خبری سفرهای اربعین، با بیان اینکه قیمت بلیت قطار در ایام اربعین هیچ گونه افزایشی نخواهد داشت، گفت: قیمت بلیت انواع قطار در ایام اربعین کمتر از ۴٠٠ هزار تومان خواهد بود و هیچ گونه افزایشی پیدا نمی‌کند.

وی با بیان اینکه حوزه حمل و نقل ریلی برای جابه جایی زائران حسینی برنامه ویژه در پیش دارد، گفت: امسال ٣ برابر بیشتر از میزان معمول تابستان به زائران خدمات رسانی می‌کنیم و برای ۶٠٠ هزار نفر صندلی در نظر گرفته‌ایم. 

مدیرعامل شرکت راه‌آهن با تاکید بر اینکه امسال از ایستگاه خرمشهر به شلمچه خط ریلی مستقیم به نقطه صفر مرزی به صورت ٢۴ ساعته راه اندازی کرده‌ایم، اظهار داشت: در هر سیر با فاصله ١۵ دقیقه‌ای از ایستگاه خرمشهر تا شلمچه امکان جابه جایی ٧٠٠ نفر وجود دارد، این سیر به صورت ٢۴ ساخته انجام می‌شود. 

صالحی با بیان اینکه وارث بدهی‌های دولت گذشته هستیم، تصریح کرد: وقتی وارد راه آهن شدم با بدهی دو هزار میلیارد تومانی مواجه شدم که فقط برای تعمیرات ناوگان و بخش لکوموتیو سه هزار میلیارد تومان بدهی به جا مانده‌است. 

وی ادامه داد: بسیاری از لکوموتیوهای مسافری خراب بودند و توانستیم به تدریج بخشی از این لکوموتیوهای خراب را به مسیر شبکه ریلی برگردانیم. 

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سیاسی حرف نمی‌زنم و صحبت‌های من کاملا فنی است، خاطرنشان کرد: در سال ١۴٠١ نسبت به سال ١۴٠٠ میزان جابه جایی مسافر ۴٣ درصد افزایش یافت و به ٢٩ میلیون و ۶٧٠ هزار نفر رسیدیم. در ۴ ماه اول امسال هم میزان جابه‌جایی مسافر ١٠ میلیون و ٧٠٠ هزار نفر بود که ١٣ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.

کد مطلب: 200595
برچسب ها: اربعین
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *